دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

انگشت اتهام ترامپ به سوی رئیس سیا

دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب: 498212
دونالد ترامپ رئیس در حال کناره‌گیری سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا)‌ را از بابت این که از ترامپ خواسته بود مواظب حرف زدنش باشد مورد حمله قرار داده و گفت: ممکن است او مسئول افشاگری‌های اخیر در خصوص جاسوسی روس‌ها از ترامپ و وجود اطلاعات رسواکننده از ترامپ در نزد روسیه باشد.
انگشت اتهام ترامپ به سوی رئیس سیا
به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه دیلی میل، جان برنان، رئیس در حال کناره‌گیری سازمان سیا اخیرا در اظهاراتی از دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا خواسته بود مواظب حرف زدنش باشد و تلویحا گفته بود که ترامپ تهدیدهای برآمده از مسکو را درک نمی‌کند.

اما ترامپ بلافاصله به این حرف‌های برنان در توئیتر واکنش نشان داده و گفت: آیا ممکن نیست او (برنان) افشاگر اخبار جعلی اخیر باشد؟

ترامپ اشاره به یک گزارش اطلاعاتی اخیرا منتشر شده داشت که سوال‌هایی را در مورد ارتباطات ترامپ با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مطرح کرده بود.

مدیر سیا در مصاحبه ای تصریح کرد که ترامپ فاقد درک کامل از تبعات برداشته شدن تحریمها علیه روسیه است.

با این حال ترامپ در توئیتش در واکنش به این حرفهای برنان گفت او کاملا آن را نمی‌فهمد.

ترامپ نوشت: واقعا که همین طور است و او نمی‌تواند بدتر از این کاری انجام دهد. نگاهی به سوریه (خط قرمز)، کریمه، اوکراین و تقویت سلاح‌های هسته‌ای روسیه بیندازید. اصلا خوب نیست! آیا او ممکن است افشا گر اخبار جعلی بوده باشد؟

ترامپ همچنین در توئیت مناقشه برانگیز دیگری از باب وودوارد، خبرنگار افشاگر رسوایی واترگیت که در مصاحبه‌ای افشاگری‌های اطلاعاتی اخیر مبنی بر وجود اطلاعات رسوا کننده از ترامپ را یک "اشتباه" و سند مربوط به آن را "آشغال" خوانده بود، تشکر کرد.

وودوارد در مصاحبه‌اش با سی.ان.ان گفته بود: ترامپ حق دارد نسبت به این پرونده کثیف ناراحت باشد.

ترامپ خیلی سریع نسبت به حرفهای او در توئیتر واکنش نشان داده و گفت: از باب وودوارد متشکرم که گفت: "این سند یک آشغال است که هرگز نباید منتشر می شد... ترامپ حق دارد که ناراحت(عصبانی)‌ باشد. این مقامهای اطلاعاتی کار اشتباهی انجام دادند . وقتی کسی اشتباهی می کند باید عذرخواهی کند." لذا رسانه ها هم باید عذرخواهی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *