دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

استقلال نیازی به آب و آتش زدن نداشته

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 338466
علی فتح الله زاده می گوید استقلال نیازی به آب و آتش زدن نداشته برای همین بازی را بسته است.
به گزارش جهان، علی فتح الله زاده در گفت و گو با خبر از دربی حرف زد. او می گوید استقلال نیازی نداشته خودش را به آب و آتش بزند. باید بازی را خفظ می کرده و با یک بازی منطقی توانسته است نتیجه را نگه دارد. مدیر استقلال که قعد از دربی قبل گفته بود رسانه ها اگر بازی را حساس نکنند شرایط دیگری رقم می خورد. این بار درحالی که قبل از بازی رسانه ها به این مسابقه نپرداختند، بازی باز هم قشنگ نشد. یک دربی سرد و کسل کننده و بی روح بدتر از بازی رفت.

مسابقه ای که ستاره هایش مدیران دو تیم بودند با بیانیه ها و رفتارهای عجیب قبل از مسابقه شان. او حالا درباره این اتفاقات می گوید:« من بعد از دربی رفت هم گفتم مهم شرایط بعد از مسابقه است.شما تیم بازنده را بیچاره می کنید پس هیچ تیمی دوست ندارد ببازد.

البته برای این دربی ما برنامه دیگری داشتیم. الان شرایط جدول را ببینید. تیم ما صدر جدول را در اختیار دارد . ما برای این بازی دلیلی برای به آب و آتش زدن خودمان نداشتیم. برای همین حمله بی دلیل نکردیم. تاکتیک ما یک تاکتیک دفاعی بود. اینکه حریف نتوانسته به ما گل بزند که اسمش نمی شود خوب بازی کردن. تازه مگر آنها چه کار کردند؟ ما می خواستیم گل نخوریم ، گل هم نخوردیم . آنها که نتوانستند گل بزنند بازنده بازی هستند نه ما.»

با این تاکتیک او اما بازی دربی از هیجان افتاد و بار دیگر یک بازی بی هیجان را مردم دیدند. او در این باره می گوید:« من به هواداران حق می دهم که از دربی ناراحت باشند. از طرف خودم از هواداران تیم مان عذرخواهی می کنم. حتی از طرفداران خوب پرسپولیس هم برای این نمایش ضعیف دو تیم در دربی عذر می خواهم اما به هر حال منافع بلندمدت تیم ما این طور بود که باید بازی را حفظ می کردیم. ما اگر نمی باختیم در هفته های پایانی شرایط راحت تری برای قهرمانی داشتیم و به هدف مان هم رسیدیم. تیم مقابل چطور؟ آنها که برد می خواستند چقدر حمله کردند؟»

این گفته های مدیر استقلال آیا معنایش بازی ضد فوتبال است؟ همان اتهامی که علی دایی و بازیکنانش به آبی ها می زنند؟؛« کدام ضد فوتبال؟ ما نمی خواستیم گل بزنیم. آنها که باید گل می زدند مگر در طول بازی چه کار کردند؟ خیلی از تیم ها بودند که جلوی ما دفاعی بازی کردند اما استقلال توانست دروازه های شان را باز کند اما پرسپولیس در این بازی غیر از یک ضربه کاشته اصلا موقعیتی نداشت که الان بگویند بهتر بازی کردند. تازه به نظر من بازنده بازی تیمی است که نتواند نتیجه ای را که می خواهد بگیرد.»

او که قبل از بازی اول حسابی با رویانیان کل و کل کرده بود و در نهایت هم به تمرین رقیب رفته بود و پنالتی زده بودند ، می گوید:« من پنالتی ام به سردار را جوانمردانه به دستش انداختم اما او می خواست گل بزند اما با همه سختی هایی که بود توانستم توپ را بگیرم . ولی یک پیشنهاد برای سردار دارم. به نظرم اگر خودمان دو تایی مسابقه گل کوچک بدهیم ، بازی قشنگتری می شود. من و امیرخان و حسن آقای روشن با علی منصور و فرهاد مجیدی می ایستیم یک طرف. او هم با دایی و باقری و مهدوی کیا و باقی افتخارات پرسپولیس یک طرف. اصلا تیغی هم می زنیم. از همین حالا هم قول می دهم که ما ۲ تا گل از آنها جلو هستیم!»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *