پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

واکنش استقلالی ها به استعفای فتح‌الله‌زاده

پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب: 273281
در شرایطی که خبرهایی مبنی بر احتمال استعفای مدیر عامل باشگاه استقلال به دلیل مشکلات و تنگناهای مالی منتشر شده بود، روابط عمومی این باشگاه دادن پاسخ نهایی در این مورد را به استعلام از دفتر وزیر موکول کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی فتح الله زاده که ماه هاست تیم تحت مدیریت او با مشکلات مالی دست به گریبان است و برخی بازیکنانش نیز به خاطر همین مشکلات مالی بارها به شرایط اعتراض کرده اند، این روزها با دغدغه بزرگی مواجه است و آن مشکلات مالی باشگاه استقلال است که در آستانه حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای این باشگاه دردسر بزرگی را ایجاد کرده است.

امروز بعدازظهر و در شرایطی که آبی پوشان تهران خود را برای دیدار روز پنجشنبه با صنعت نفت آبادان آماده می کنند خبری منتشر شد مبنی بر اینکه علی فتح الله زاده استعفایش را به هیات مدیره و وزیر ورزش و جوانان تقدیم کرده است.

خبرنگار مهر برای پیگیری این خبر با محمد سررشته داری مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال تماس گرفت که وی در پاسخ گفت: ما در باشگاه استقلال خبری از این استعفا نداریم و شما لطفا از دفتر وزیر ورزش و جوانان این موضوع را پیگیری کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *