يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

هراس غربی‌ها از ولایت‌مداری ایرانیان

چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب: 330870
معاون فرهنگی و تبلیغاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کشورهای غربی مردم ایران را به درستی نمی‌شناسند و به دنبال تهدید‌های نظامی هستند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدعلی آسودی ظهر امروز در نخستین یادواره ۱۳۸ شهید هنرمند و تبلیغات استان مازندران در حسینیه عاشقان ساری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دفاع همچنان باقی است، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی تا آخرین لحظه بر مواضع ضد استکباری و رسالت خود ایستاده است.

آسودی با بیان اینکه دشمن نظام اسلامی ثابت کرده که از مواضع استکباری خود کوتاه نمی‌آید، بیان داشت: تا زمانی که کشورهای غربی بر دشمنی خود با ایران اسرار کنند مردم ایران هم به استکبارستیزی خود ادامه می‌دهند.

وی تصریح کرد: در چند روز اخیر با سخنان رئیس جمهور آمریکا مشخص شد که کشورهای غربی بر سر دشمنی خود با نظام جمهوری اسلامی پافشاری می‌کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه وزیر خارجه و رئیس جمهور آمریکا به دنبال به رسمیت نشناختن انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای ایران هستند، گفت: پاسخ روز گذشته وزیر خارجه ایران به سران کشورهای غربی بسیار ارزشمند و بجا بوده است.

آسودی با انتقاد از حرف‌های وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر اینکه نادیده گرفتن توافقات، گزینه نظامی را در بر دارد، تاکید کرد: کشورهای غربی مردم ایران را به درستی نمی‌شناسند و به دنبال تهدید‌های نظامی هستند.

وی شعار مردم ایران اسلامی را ولایتمداری دانست و بیان کرد: کشورهای غربی از ولایت‌مداری مردم ایران هراس دارند.

آسودی با تاکید بر اینکه هنرمندان و نویسندگان باید نقش دشمنان را در نظام جمهوری اسلامی به درستی ترسیم کنند، افزود: مظلومیت شهدا و ایثارگران با نشان دادن تهاجم‌های دشمن به مردم نمایان می‎‌شود.

وی هشدار داد: در جنگ نرم دشمن در حال حمله به خاکریزهای اندیشه و تفکر جوانان و مردم ایران اسلامی است.

معاون فرهنگی و تبلیغاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برای پیشگیری از جنگ نرم نیازمند قدرت نرم هستیم، افزود: قدرت نرم برای مقابله با جنگ نرم حرف اول را می‌زند.

آسودی با تاکید بر اینکه باید مؤلفه‌های قدرت نرم را به درستی شناسایی و استفاده کنیم، گفت: در کشور مؤلفه‌های قدرت نرم بسیار زیادی وجود دارد.

وی یکی از مهم‌ترین قدرت‌های نرم نظام اسلامی را وجود ماه‌های محرم و صفر دانست و بیان کرد: در ماه‌های محرم و صفر باید به فکر استفاده صحیح از این قدرت‌های نرم در جامعه اسلامی باشیم.

معاون فرهنگی و تبلیغاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هنرمندان روش استفاده صحیح از قدرت نرم را از حضرت فاطمه زهرا(س) درس بگیرند، افزود: باید برای قلم و حرکت‌های فرهنگی جامعه برنامه‌ریزی هدفمند انجام دهیم.

آسودی یادآور شد: رزمندگان دوران دفاع مقدس و شهدای هنرمند و تبلیغات در عرصه‌های احساسی، حماسی، سیاسی و عقلانی تلاش چشمگیری کردند.

وی نقش روحانیت در جنگ را بی‌بدیل برشمرد و گفت: روحانیت از زمان انقلاب تا جنگ از روحیه بالایی برخوردار بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *