چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

ولایت مداری؛ رمز پیروزی بسیجیان

دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 333046
مرجع عالیقدر جهان تشیع تفکر بسیجی را ضامن بقای انقلاب اسلامی دانست و گفت: مهمترین ویژگی تفکر بسیجی، فراگیر بودن آن است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با بسیجیان، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا در حسینیه جماران بیرجند اظهار کرد: بسیجیان همواره باید در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت کنند.

وی افزود: بسیجی بودن به لباس و چفیه نیست بلکه بسیجی باید در جهان به احیای حق و حقیقت و سنت پیغمبر(ص) بپردازد.

این مرجع عالیقدر جهان تشیع اخلاص را از خصوصیات اخلاقی بسیجیان عنوان و تصریح کرد: برای زمینه سازی و تحقق ظهور حضرت ولیعصر (عج) باید اخلاص در بین مردم گسترش یابد.

آیت‌الله نوری همدانی بیان کرد: بسیجیان باید حق الله و خدمت به مردم را بر منافع خود ترجیح دهند و عمل بر مبنای سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری را بر نظرات شخصی خود مقدم دارند.

وی افزود: رمز پیروزی بسیجیان در دوران دفاع مقدس و در شرایط امروزی اطاعت پذیری از ولایت و ولایت مداری است.

مرجع تقلید جهان تشیع ضمن تأکید بر توجه بسیجیان به رهنمودهای ولایت فقیه، بیان کرد: صراط مستقیم عمل بر مبنای سخنان مقام معظم رهبری است، برای پیمودن این مسیر نباید از ایشان پیشی گرفت.

آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: بسیجیان قبل از اظهار نظر در مسائل باید خودسازی فردی داشته باشند و تا زمانی که بصیرت لازم را پیدا نکردند در مسائل مختلف اظهار نظر نکنند.

وی تصریح کرد: عاشورا مهمترین دانشگاه برای درس آموزی بسیجیان است و این قشر از جامعه در همه امور باید درس های عاشورا را مدنظر قرار دهند و مانند یاران امام حسین(ع) عمل کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *