سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

توهین به احمدی‌نژاد در روز انتقاد ازجاسبی

شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب: 330021
تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد در مراسم روز دانشجوی این دانشگاه، انتقادات خود را نسبت به دوران مدیریت جاسبی مطرح کردند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مراسم دومین اجلاس سراسری جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو با حضور حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد، طاها هاشمی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد، حجت‌الاسلام علی عسگری، جمعی از ورزشکاران در رشته‌های شطرنج، رزمی، کشتی و قایقرانی و دانشجویان دانشگاه آزاد در واحد علوم و تحقیقات این دانشگاه برگزار شد.

* در این مراسم جمعی از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد به بیان نقطه‌نظرات و انتقادات خود در این مراسم پرداختند.

* این فعال دانشجویی در ادامه اظهار داشت: دانشگاه آزاد در دوره اقتدارگرایی جاسبی اداره می‌شد، ولی امیدواریم آقای میرزاده مشی اصلاح‌طلبی را مدنظر خود قرار دهد.

* در ادامه این مراسم احمدی نماینده انجمن اسلامی دانشگاه یاسوج به پشت تریبون رفت و در سخنانی به رئیس دولت دهم اهانت کرد که این سخنان او با واکنش تعداد دیگری از دانشجویان رو به رو شد.

* نماینده انجمن اسلامی دانشگاه آزاد یاسوج در خاتمه سخنان خود از قدم‌یاری تشکر کرد که به وی اجازه داده که در روز دانشجو به سخنرانی بپردازد و ضمن انتقاد از عدم اجازه برای سخنرانی در جلسه با حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی گفت: من می‌خواستم در روز گذشته در جلسه‌ای که با سیدحسن خمینی داشتیم صحبت کنم اما به دلیل اینکه زن هستم، چنین اجازه‌ای به من داده نشد.

* پس از سخنرانی احمدی نماینده انجمن اسلامی دانشگاه آزاد واحد یاسوج مجری برنامه اعلام کرد قدم‌یاری مدیر کل اداره کل تشکل‌های سیاسی دانشگاه آزاد پیام ویژه‌ای داده و اعلام کرده که جلسه‌ای برای فعالان دانشجویی خانم در محضر حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *