پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

انتصاب مجدد سیدحسن خمینی و جاسبی در دانشگاه آزاد

شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 500229
صلاحیت علی‎اکبر ولایتی، حجت‎الاسلام سیدحسن خمینی و عبدالله جاسبی به عنوان نمایندگان هیئت موسس دانشگاه آزاد در هیئت امنا، تایید شد
انتصاب مجدد سیدحسن خمینی و جاسبی در دانشگاه آزاد
به گزارش سرویس سیاسی جهان نيوز به نقل از تسنیم، در پی انتصاب علی اکبر ولایتی به عنوان رئیس هیئت موسس دانشگاه آزاد از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، اولین جلسه هیئت موسس در دوره جدید، هفته گذشته برگزار شد.

در این جلسه، علی اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس دانشگاه آزاد، با اکثریت آرای اعضا به عضویت هیئت امنای این دانشگاه هم منصوب شد.

همچنین در این جلسه، صلاحیت علی‎اکبر ولایتی، حجت‎الاسلام سیدحسن خمینی و عبدالله جاسبی به عنوان نمایندگان هیئت موسس دانشگاه آزاد در هیئت امنا، تایید شد و این 3 عضو، رسما برای یک دوره، عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد شدند.

عبدالله جاسبی عضو هیئت موسس دانشگاه آزاد، در این خصوص ضمن تایید این خبر گفت: بنده و آقای سید حسن خمینی عضو هیئت امنا بودیم و دکتر ولایتی هم اضافه شد.

وی افزود: بنده و آقای سید حسن خمینی در این جلسه، مجدداً به عنوان نمایندگان هیئت موسس دانشگاه آزاد در هیئت امنا، تایید شدیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا رحم کنه