جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

سرپرست‌دانشگاه‌علامه:مدرکم غیرقانونی نیست

يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب: 324630
سرپرست دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه ارتقای رتبه‌اش از سوی هیئت ممیزه این دانشگاه قانونی است، گفت: ارتقاء اعضای هیئت علمی در دانشگاه‌هایی که هیئت ممیزه مستقل دارند به صورت قانونی در هیچ هیئت ممیزه دیگری مطرح نمی‌شود.
به گزارش جهان، حسین سلیمی سرپرست دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با فارس در واکنش به خبر جهان نيوز مبنی بر اینکه در روز چهارشنبه ۱۵ آبان ماه در هیئت ممیزی دانشگاه علامه طباطبایی استاد تمام شده است، بدون استناد به ماده قانونی مدعی شد: ارائه این مدرک کاملا قانونی است زیرا مسائل مربوط به ارتقاء اعضای هیئت علمی در دانشگاه‌هایی که هیئت ممیزه مستقل دارند به صورت قانونی در هیچ هیئت ممیزه دیگری و حتی هیئت ممیزه مرکزی مطرح نمی‌شود بلکه این مسائل در همان دانشگاه بررسی می‌شود.

سلیمی عنوان کرد: البته وزیر علوم به صورت شفاهی اعلام کرد که مسئله ارتقای مسئولان دانشگاه‌ها در هیئت ممیزه که خودشان منصوب کرده‌اند، مطرح نشود ولی اعضای هیئت ممیزه دانشگاه علامه در دوره قبلی و به پیشنهاد صدرالدین شریعتی منصوب شدند.

وی البته توضیح نداد که اگر هیات ممیزی منصوب شریعتی مورد قبول وی نیز باشد، تکلیف این مدرک چه می شود.

سرپرست دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه پرونده مربوط به ارتقاء رتبه‌اش از دو سال گذشته در دست بررسی است و فقط منتظر اعلام رأی بوده است، ادامه داد: البته روز چهارشنبه که رأی ارتقای بنده به استاد تمامی صادر شد در سفر بودم و اگر من سفر نبودم و در دانشگاه حضور داشتم می‌گفتم که تامل کنند ولی در هر صورت این مسئله از نظر قانونی ایرادی ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *