سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۴
۳

اعتدالگرایی دولت حقوقدانان با ضربه مشت!

يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 360817
دانشجوی سال آخر دکترای فلسفه تطبیقی دانشگاه علامه طباطبایی از درگیری خود با مسئولان این دانشگاه خبر داد.
اعتدالگرایی دولت حقوقدانان با ضربه مشت!
به گزارش جهان به نقل از صراط، سیدحسین علوی که دانشجوی سال آخر دکترای فلسفه تطبیقی دانشگاه علامه طباطبایی است از دستکارى کارنامه‌اش و متعاقباً مضروب شدنش به‌دست رئیس دانشگاه علامه طباطبایى خبر داد.

استاد دانشگاه جامعه المصطفی(ص) افزود: هفته گذشته برای پیگیری تغییرات ناگهانی در ریز نمرات کارنامه تحصیلی‌ام به دفتر آقای دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی مراجعه کردم تا دلیل این تغییرات غیر قانونی و دستکاری در اسناد دولتی را جویا شوم، اما ایشان به جای ارائه پاسخ به من، به همراه دو تن از اعضای دفترشان به ضرب و شتم من پرداختند.

او افزود: در این درگیری که با حمله شخص آقای سلیمى صورت گرفت از ناحیه بینی و گردن و بازوان مجروح شدم که پس از شکایت از رئیس دانشگاه علامه به اتهام ضرب و جرح و توهین و...، پزشکی قانونی ضمن تأیید ایراد ضرب و جرح شدید علیه بنده، نیم درصد دیه کامل برایم تعیین کرد.

علوی با تأکید بر اینکه ضرب و شتمش توسط رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با واکنش‌های زیادی در میان دانشجویان و اساتید دانشگاه روبرو شده است، وعده داد طى روزهاى آینده اسنادى را در این رابطه منتشر خواهد کرد.

سید حسین علوی مدیرمسئول سابق صراط نیوز، نویسنده کتاب‌های «شوالیه اناث» در شرح زندگی شیرین عبادی و «اخلاق درندگان» در نقد آراء دکتر سروش است.

گفتنی است حسین سلیمی شهریور ماه سال گذشته با حکم جعفر توفیقی سرپرست وقت وزارت علوم، به عنوان سرپرست دانشگاه علامه طباطبایی منصوب و جانشین سید صدرالدین شریعتی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اینم از مدعیان روشنفکری و آزادی بیان
Iran, Islamic Republic of
در عجبم این اقا چه جوری رئیس دانشگاه شده
Germany
اگر غیر این بود عجب بود. تعجب از مجلس است که این پا و آن پا می کند