شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

سخنرانی‌رئیس مخالفان‌سوری درسازمان‌ملل

شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب: 314675
رئیس ائتلاف مخالفان سوریه فردا (یکشنبه) در راس هیاتی متشکل از اعضای ائتلاف مذکور به آمریکا می‌رود و در آغاز این سفر با جان کری دیدار خواهد کرد.
به گزارش جهان، ایسنا به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع نوشت: یک منبع سیاسی در ائتلاف مخالفان سوریه اعلام کرد که احمد الجربا، رئیس این ائتلاف در مذاکراتش با مسئولان آمریکایی در واشنگتن و در دیدار با مسئولان سازمان ملل در نیویورک از آن‌ها خواهد خواست تا در چارچوب فصل هفتم منشور سازمان ملل علیه نظام بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه دست به مداخله نظامی بزنند.

این منبع خاطرنشان کرد: رئیس ائتلاف مخالفان سوریه تا پیش از پایان ماه جاری میلادی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی خواهد کرد که احتمالا این سخنرانی در بیست و ششم ماه جاری میلادی و با حضور تعدادی از وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان ملل خواهد بود.

در این هیات چهره‌های برجسته مخالفان سوریه همچون میشل کیلو، برهان غلیون، منذر ماخوس و لؤی صافی حضور خواهند داشت.

منبع مذکور تصریح کرد: هیات ائتلاف مخالفان سوریه با مسئولان آمریکایی در سطوح سیاسی و پارلمانی و مسئولان امنیتی و نظامی دیدار خواهد کرد که برخی از این دیدارها علنی و برخی دیگر محرمانه خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرور
فکر می کنید ظریف چه خواهد کرد؟