يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

به شورای شهر مشهد پاسخ منفی دادم

سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب: 313722
گزینه احتمالی شهرداری مشهد مقدس با بیان اینکه برای تصدی شهرداری مشهد پاسخ منفی داده است، گفت: اعلام حمایت خود را از مشهد با عنوان شخص مشاور در امور مدیریت شهری اعلام کرده‌ام.
به گزارش جهان، محمد سعیدی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اعلام خبر اینکه شهردار مشهد نشده ام، اظهار کرد: بنده تعهداتی به تهران دارم و مدیریت مشهد نیازمند یک نیروی تمام‌وقت است.

وی افزود: در جلسه دیروز خود با شورای شهر مشهد تمام مشکلات و مسائل را مطرح کردم و با انتظارات طرفین، این یقین حاصل شد که مشهد نیروی تمام‌وقت نیاز داشته و بنده نیز تعلقاتی به تهران دارم.

گزینه ملی شهرداری مشهد مقدس تاکید کرد: من به شورا گفتم کسی را که باید انتخاب کنیم، باید تمام وقت کار کند و من به دلیل اینکه ساکن تهران هستم نمی‌توانم نیازهای مدیریت شهری مشهد مقدس را برآورده کنم.

وی افزود: از همین حیث پاسخ منفی خود را برای تصدی شهرداری مشهد مقدس به اعضای شورا اعلام کردم.

سعیدی‌کیا خاطرنشان کرد: مسئله دیگر این است که من پروژه‌های نیمه‌تمام، تعهدات و مسئولیت‌های دیگری نیز در تهران دارم و همچنین از نظر جابه‌جایی خانواده‌ام شرایط مهیا نبوده و نمی‌توانم برای شهرداری مشهد مقدس با عنوان نیروی تمام وقت خدمت کنم.

وی با تاکید براینکه به شورا گفته‌ام من آمادگی دارم ماهی یک روز تمام وقت با عنوان مشاور به پایتخت معنوی ایران سفر کرده و در این مسیر خدمت کنم، گفت: در جلسه دیروز به اعضای شورا گفتم که اگرچه به دلیل مشغله‌ها و تعهدات خود در تهران نمی‌توانم تصدی شهرداری این کلانشهر را بپذیرم اما اعلام آمادگی خود را با عنوان مشاور در مدیریت شهری در مشهد مقدس اعلام می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *