پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

مرتضوی، گزینه جدید شهرداری مشهد

شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 314493
عضو شورای شهر مشهد با بیان اینکه گزینه جدید شهرداری مشهد در روز سه‌شنبه دوم مهر ماه معرفی می‌شود، گفت: احتمال شهردار شدن صولت مرتضوی بسیار قوت گرفته است.
به گزارش جهان، سید عبدالکریم جوادی در گفت‌وگوی تسنیم اظهار کرد: تا ساعات پایانی شب گذشته برای انتخاب شهردار مشهد در شورای شهر جلسه‌ای برگزار شد که جدیدترین گزینه از سوی اعضا صولت مرتضوی بود.

عضو شورای شهر مشهد افزود: با بررسی‌هایی که توسط اعضای شورای چهارم مشهد در مورد برنامه کاری و فعالیت‌های مرتضوی صورت گرفت احتمال شهردار مشهد شدن وی بسیار بالا بوده و از طرفی رای وی نیز در میان اعضای شورای شهر به نسبت از دیگر گزینه‌های مطرح بالاتر است.

جوادی بیان کرد: در روز دوشنبه یکم مهر ماه جلسه‌ای غیرعلنی توسط اعضای شورای شهر مشهد برای انتخاب شهردار برگزار می‌شود که در آن جلسه صولت مرتضوی حضور می‌‌یابد، در دوم مهر ماه نیز در جلسه‌ای علنی با حضور رسانه‌ها گزینه نهایی برای شهرداری مشهد معرفی می‌شود.

صولت مرتضوی معاون سیاسی وزیر کشور دولت دهم بوده و هم‌اکنون نیز به عنوان مشاور ارشد وزیر کشور دولت یازدهم معرفی شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *