يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۲

سعیدی‌کیا؛گزینه قطعی شهرداری مشهد!

دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 313460
زمزمه‌ها و شنیده‌ها حکایت از حضور سعیدی‌کیا در مشهد دارد، حضوری که تنها هدفش مذاکره برای قبول سمت شهردار مشهد است، اما قبول یا رد این سمت به آینده مذاکرات بستگی دارد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، بعد از آغاز به کار شورای شهر جدید در مشهد مقدس و اتمام دوران خدمت سید محمد پژمان در مقام شهردار مشهد، گزینه‌های متعددی برای شهرداری مشهد مطرح شد، گزینه‌هایی که برخی ملی بودند و برخی بومی، برخی نیز شخصیت‌هایی بودند که خاستگاهی مشهدی داشتند اما در سطح ملی ایفای نقش کرده بودند و اساسا شهرت و سابقه خود را مدیون سمت ملی خویش بودند و هیچ گونه سابقه‌ای در مشهد جز در شناسنامه خود نداشتند.

بومی، ملی، بومی ملی نمونه‌ای از عناوینی بود که شهردار آینده با آن خوانده می‌شد، در این میان اما گروهی چهار نفره از اعضای شورای شهر مامور مذاکره با چهره‌های ملی شدند و به گفته برخی از اعضای شورای شهر، از همان ابتدا نیز گزینه‌های بومی اساسا مدنظر نبودند..

جلیلی،بختیاری، نیکزاد و غیره اسامی ملی نامزدی سکانداری شهرداری پایتخت معنوی ایران شدند اما به همین سرعت نیز از لیست کاندیداها کنار رفتند و به گفته اعضای شورای شهر اساسا از همان ابتدا نیز مطرح نبوده و به عبارتی آنها گزینه‌های شورای شهر نبودند، برخی از سوی نمایندگان خراسان رضوی و مشهد در مجلس شورای اسلامی معرفی شده بودند و برخی نیز نام آنها از طریق رسانه‌ها وارد بازی پیچیده شهرداری مشهد شده بود.



در یکی دو روز اخیر اما، قرعه فال به نام سعیدی‌کیا افتاده است و حتی یکی از اعضای شورای شهر حضور وی در مشهد و شرکت در جلسه غیرعلنی شورا را نیز تایید می‌کند و معتقد است این جریانی کاملا طبیعی است که شورای شهر مشهد از گزینه‌های خود به صورت حضوری و یا غیرحضوری ارائه برنامه را درخواست کند.

البته رئیس شورای شهر مشهد در گفت‌وگو با تسنیم نسبت به این جریان ابراز بی اطلاعی کرده است، اما شنیده‌ها حکایت از حضور سعیدی‌کیا در مشهد دارد و حتی از زمان شکل گرفتن این شایعه، گوشی همراه وی نیز خاموش شده است، باید منتظر ماند و دید آیا سعیدی‌کیا به عنوان یک گزینه ملی، هدایت شهرداری مشهد را برعهده می‌گیرد یا نه؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ايشان يكي از سالم ترين مديران بعداز انقلاب هستند.
چطور شورای سیاست باز شهر علی بن موسی الرضا (ع) این را نمی داند که سابقه دو سال وزارت نمی تواند دلیل بر مفید بودن فرد در شهرداری باشد.