پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

هشدار به فریب‌خوردگان مسلمان ضدسوری

چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب: 310985
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اقدام اخیر رژیم صهیونیستی با شلیک دو موشک به میدان جنگ در مدیترانه تاکید کرد: این رخداد تحریک آمیز نشانه دیگر از این حقیقت است که اشغالگران قدس آتش افروز منطقه هستند.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، سردار سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اقدام صهیونیست‌ها در شلیک موشک به مدیترانه اظهار داشت: این رخداد تحریک آمیز نشانه دیگر از این حقیقت است که اشغالگران قدس آتش افروز منطقه هستند آنها وقتی دیدند آمریکا و غربی‌ها از حمله به سوریه عقب نشینی کردند با دستپاچگی دو موشک به میدان جنگ در مدیترانه شلیک کردند که اگر روسها آنها را ردیابی نکرده بودند و مرکز شلیک لو نرفته بود مانند گذشته یک دروغ گوی صهیونیست شلیک موشک‌ها را به سوریه نسبت می‌داد و تنور جنگ را می‌افروخت.

وی افزود: اشغالگران قدس نمی‌خواهند مردم اسرائیل از وحشت آسوده شوند و می‌خواهند همچنان از پناهگاهها بیرون نیایند تا لابی صهیونیست در کنگره امریکا آتش افر وزی جدید در این منطقه حساس و راهبردی را دنبال کنند.

سردار فیروزآبادی با تاکید بر اینکه "همه در منطقه باید به هوش باشند، مسلمانان در خطر کفر و استکبار جهانی هستند"، تصریح کرد: هوشمندی و هوشیاری نسبت به نقشه‌های مشترک سردمداران نظام سلطه و استکبار امری ضروری و دئمی است.

وی با تبیین این موضوع خاطر نشان کرد: امروز حتی بحران اقتصادی در غرب و فریاد مردم کشورها علیه جنگ به گوش سردمداران آنها نمی‌رسد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با هشدار به فریب خوردگان مسلمان عرصه ضد سوری گفت: جوانان مسلمانان انقلابی نیز که بدام فریب القاعده افتاده‌اند بدانند که سرزمین سوریه مسلخی جهنمی برای آنهاست.

وی افزود: آنها که با دمیدن آتش جنگ با صهیونیست‌ها همراهی می‌کنند به جبهه مقابل نیز توجه کنند. در واقع مردم مظلوم سوریه هستند که مورد هجوم آمریکا و غربی‌ها و مزدوران آنها در منطقه قرار گرفته‌اند.

سردار فیروزآبادی با بیان اینکه آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی جبهه ضد سوری را برای تضعیف ظرفیت جهان اسلام و دستیابی به آمال و آرزوهای شیطانی خود در منطقه گشوده‌اند، به اهمیت نقش آفرینی شخصیت‌های مرجع و علمای بلاد اسلامی اشاره و تاکید کرد: دلسوزان امت اسلامی و علمای اسلامی در بلاد مانع اعزام این جوانان پاکدل به گرداب سوریه گردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *