جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

بازداشت عضو ارشد اخوان با پوشش زنانه

چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 307702
وزارت کشور مصر از بازداشت "صفوت حجازی" از اعضای ارشد اخوان المسلمین نزدیک مرز لیبی خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از العالم، سرتیب "عبدالفتاح عثمان" معاون رسانه ای وزیر کشور مصر گفت: صفوت حجازی صبح امروز قبل از فرار به لیبی بازداشت شد.

وی افزود: اخیرا خبرهایی درباره حضور حجازی در منطقه "الغربیه" به ما رسیده بود، به همین دلیل نیروهای ما چندین کمین در این منطقه ایجاد کردند و سرانجام توانستند او را بازداشت کنند و اکنون حجازی برای بازجویی در حال انتقال به قاهره است.

معاون رسانه ای وزیر کشور مصر همچنین تأکید کرد که طی ساعتهای آینده خبرهایی در خصوص بازداشت دو عضو ارشد اخوان المسلمین یعنی "عصام العریان" و "محمد البلتاجی" منتشر خواهد شد.

از سوی دیگر سایت "ایلاف" به نقل از یک منبع امنیتی مصری گزارش داد، صفوت حجازی برای فرار به لیبی مانند زنان نقاب زده و چهره خود را تغییر داده بود.

مقامات امنیتی مصر پس از سرکوب خشونتبار هواداران اخوان المسلمین در میدانهای رابعه العدویه و النهضه و کشتار صدها تن از آنان، بازداشت رهبران و اعضای ارشد این گروه را آغاز کرده اند.

"محمد بدیع" رهبر اخوان المسلمین که فرزندش نیز در جریان این سرکوبها به قتل رسیده، دیروز بازداشت شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *