شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

مصر یک اسرائیلی را بازداشت کرد

دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۲۱
کد مطلب: 263665
مصر یک جوان اسرائیلی را از روز جمعه بازداشت کرده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس : روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، «آندری پشنیچنیکوف» از روز جمعه در مصر بازداشت شده است و وزارت خارجه اسرائیل نیز با تایید این موضوع، بررسی بازداشت این جوان ۲۴ ساله اسرائیلی را آغاز کرده است.

دلیل بازداشت پشنیچنیکوف و حتی دلیل حضور وی در مصر نیز مشخص نیست.

مادر این جوان ۲۴ ساله گفت: پشنیچنیکوف پس از بازگشت از فرانسه به قاهره سفر کرد تا با برخی از دوستانش در آنجا دیدار کند. وی سرانجام هفته پیش ویزای خود را از مصر دریافت کرد و به ایلات رفت تا به صورت قانونی وارد مصر شود.

وی افزود: پلیس در آنجا، پشنیچنیکوف را بازداشت کرد و مدعی شد که وی تلاش داشته به صورت غیر قانونی از مرز عبور کند. به وی گفته شده در صورتی که تعهدی را امضا کند که به مصر نمی‌رود، آزاد خواهد شد اما وی امتناع کرد و به همین دلیل هر دو پاسپورت روسی و اسرائیلی وی گرفته شد و به وی اجازه داده شد تا برود.

بر اساس گفته مادر این جوان اسرائیلی، وی قصد داشت تا در ایلات باقی بماند اما روز بعد به مادرش زنگ زد و اعلام کرد که در «تبا»‌ بازداشت شده است. آنها اجازه ندادند تا با وی صحبت کنم، صدایش مشکلی نداشت و گفت که شرایظش خوب است اما من نگران هستم.

مادر پشنیچنیکوف ادامه داد: پسرم تکنسین کامپیوتری بوده و فعال صلح میان اسرائیل و فلسطین است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *