جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۲
۱

مشحون:بسكتبال ايران به حق خودرسيد

شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب: 305255
رييس فدراسيون بسكتبال جمهوري اسلامي ايران با بيان اين كه اعضاي تيم ملي كشورمان درچند ماه اخير سختي هاي زيادي را متحمل شده اند، گفت: بسكتباليست هاي پرتوان ايران با صعود به جام جهاني ۲۰۱۴، به حق خود رسيدند.
به گزارش جهان به نقل از ايرنا، محمود مشحون پس از صعود تيم ملي ايران به فينال مسابقات قهرماني آسيا و جام جهاني اسپانيا در گفت وگويي تلويزيوني اظهار داشت: بايد به ملت بزرگ ايران و علاقه مندان بسكتبال تبريك بگويم و از ايرانيان حاضر در فيليپين كه به خوبي تيم كشورشان را حمايت كردند، قدرداني كنيم.

مشحون ادامه داد: جوانان ايران در مسابقات قهرماني آسيا عملكرد بي نظيري داشتند و براي رسيدن به اين افتخار بزرگ، سختي هاي زيادي را پشت سرگذاشتند.

رييس فدراسيون بسكتبال گفت: اميدوارم در ديدار نهايي نيز همينگونه با قدرت به ميدان رفته و با كسب عنوان قهرماني آسيا، آماده حضوري موفق در جام جهاني شويم.

تيم ملي بسكتبال جمهوري اسلامي ايران امروز شنبه با پيروزي مقابل تايوان ضمن راهيابي به ديدار نهايي جام ملت هاي آسيا در فيليپين، جواز حضور در جام جهاني ۲۰۱۴ اسپانيا را كسب كرد.

شيرمردان بسكتبال ايران تنها تيم بدون شكست مسابقات هستند و فردا (يكشنبه) بايد براي كسب عنوان قهرماني آسيا به مصاف برنده ديدار فيليپين و كره جنوبي بروند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امین
درود بز شما دلاور مردان باغیرت و متواضع