سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

مشحون:جریان انتخابات کمیته نباید کُندشود

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب: 336952
عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با بیان اینکه به تعویق افتادن انتخابات کمیته‌ منطقی نبود، گفت: کاندیدای انتخابات حداکثر بعد از ظهر امروز یا صبح فردا اعلام می‌شوند.
به گزارش جهان، محمود مشحون در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضور خود، خسروی‌وفا و شهریان پس از دو ماه غیبت در هیات اجرایی گفت: امروز جلسه بسیار مهمی بود و تصمیم‌گیری نهایی درباره انتخابات و تاریخ برگزاری آن انجام می‌شد. البته من هفته‌ گذشته هم در جلسه هیات اجرایی حضور داشتم، ‌اما با توجه به اهمیت موضوع امروز تمام اعضای هیات اجرایی در جلسه حضور داشتند.

وی در پاسخ به این که آیا در جلسات دیگر هیات اجرایی حضور خواهید داشت؟ گفت: فکر نمی‌کنم جلسه دیگری باشد، اما اگر جلسه اضطراری برگزار شود حتماً در آن شرکت خواهم کرد.

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک درباره جلسه امروز، گفت: بحث به تعویق افتادن تاریخ انتخابات موضوع این جلسه بود که به هیچ وجه چنین تصمیمی منطقی نبود و باید مجمع روز ۳۰ دی تشکیل شود. هم‌چنین قرار شد، افرادی که برای انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند حداکثر تا بعد از ظهر امروز یا صبح فردا اعلام شوند تا قانون فاصله اعلام کاندیداها هفت روز پیش از مجمع، رعایت شود.

رییس فدراسیون بسکتبال گفت: هر کسی که مشکلی داشته باشد خودش ضامن مشکلش است و این موضوع به کمیته ملی المپیک و هیات اجرایی و وزارت ورزش مربوط نمی‌شود. به طور مثال اگر من مشکلی با اساسنامه یا آیین‌نامه دارم نباید دیگران فدای مشکل من شوند. به هر حال آن چه مربوط به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بوده انجام شده است و هیچ فردی نباید باعث به تعویق افتادن یا کُند شدن جریان انتخابات شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *