سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۳

نظرسنجی که ترامپ را نقره داغ کرد!

پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۸
کد مطلب: 703744
تا امروز آخرین نظرسنجی‌ها نشان از تغییر جدی در نگاه مردم نسبت به روند استیضاح دارد. موضوعی که بازتاب آن عصبانیت رئیس جمهور آمریکا را بهمراه داشته است!
نظرسنجی که ترامپ را نقره داغ کرد!
به گزارش جهان نيوز، با ادامه تحولات مرتبط با روند استیضاح ترامپ، امروز فاکس نیوز نظرسنجی را منتشر کرد که باعث عصبانیت شدید رئیس جمهور آمریکا شد.

در آخرین نظرسنجی فاکس نیوز، بیش از نیمی از مردم خواستار استیضاح و برکناری ترامپ شدند.
 

طبق این نظرسنجی ۵۱ درصد از مردم آمریکا خواستار استیضاح و برکنار ترامپ، ۴ درصد استیضاح بدون برکنار و ۴۰ درصد مخالف استیضاح ترامپ هستند.

انتشار خبر این نظرسنجی رئیس جمهور آمریکا را وادار به واکنشی تند کرد تا بار دیگر به شبکه مطبوع خود بتازد.

او در توئیترش نوشت:
«از روزی که من رسما کاندیدای ریاست جمهوری شدم، یک نظرسنجی خوب از فاکس نیوز دیدم. هرکسی که در فاکس‌نیوز مسئول این نظرسنجی است، آدم مزخرف و آشغالی است! فاکس‌نیوز دیگر برای آمریکا فایده‌ای ندارد. عملکرد این شبکه با گذشته خیلی فرق کرده است.»
 

مردم آمریکا اخبار مرتبط با استیضاح ترامپ را از نزدیک دنبال می‌کنند. نظر سنجی‌ها، علی‌رغم شکایات ترامپ، نشان می‌دهد بیشتر آمریکاییها موافق این تحقیقات هستند. واقعیتی که حتی شبکه‌ی مطبوع ترامپ هم از انکار آن بازمانده است!

منبع: جام نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک به خاطر کمک، حمایت و پشتیبانی از ائتلاف متجاوز سعودی هزاران نیروی بیشتر به عربستان اعزام می‌کند