جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

پيام تبريك رئيس قوه‌قضاييه به منتخب ملت

يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 293087
رئيس قوه قضاييه با صدور پيامي پيروزي حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني را در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري تبريك گفت.
به گزارش جهان به نقل از مهر، متن كامل پيام به شرح زير است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

حضور كم‌نظير ملت بصير و مقاوم و خداجوي ايران اسلامي در اين حماسه بزرگ را به ملت عزيز، مقام معظم رهبري حضرت آيت‌الله خامنه‌اي (دامت بركاته) و منتخب مردم جناب حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر حسن روحاني تبريك گفته و خداوند متعال را بر اين نعمت عظيم شكرگزاريم.

بدون ترديد حضور حماسي و پرمعنا مردم در دفاع از ارزرش‌هاي الهي انقلاب اسلامي در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري كه در پرتو عنايت الهي و در رقابتي سالم و توأم با آرامش، متانت و اخلاق اسلامي به دست آمده مايه مباهات است.

در كسب اين پيروزي ارزشمند بايد قدرداني از مردم عزيز ايران اسلامي و لبيك آنان به نداي مقام معظم رهبري در راستاي دستيابي به آرمان‌هاي مقدس نظام جمهوري اسلامي، سجده شكر به درگاه احديت به جا آورد و با سرلوحه قرار دادن كار و تلاش خالصانه در رفع مشكلات و دغدغه‌هاي آنان كوشيد.

رجاء واثق مي‌رود قواي مختلف نظام تحت نظارت ولايت مطلقه فقيه بتوانند در هرچه بيشتر شكوفايي استعدادهاي نهفته و رفع تنگناها گام بردارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *