شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

صهیونیست‌ها 3 تن از رهبران حماس را ربودند

چهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۳۹
کد مطلب: 278732
نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز چهارشنبه سه نفر از رهبران جنبش حماس در شهر الخلیل واقع در کرانه باختری را ربودند.
صهیونیست‌ها 3 تن از رهبران حماس را ربودند
به گزارش جهان به نقل از فارس، نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز چهارشنبه سه تن از رهبران حماس اعم از «محمد جمال نتشه» نماینده فلسطینی، «عبدالخالق نتشه» و دکتر «امجد حموری» از شهر الخلیل را پس از حمله به منازلشان در این شهر بازداشت کردند.
 
بر اساس این گزارش گروهی از نظامیان رژیم صهیونیستی راس ساعت یک بامداد امروز چهارشنبه وارد محله «عیصی» در جنوب شهر الخلیل شده و منزل «محمد جمال نتشه»، نماینده 55 ساله فلسطینی را به دقت مورد بازرسی قرار داده و اسباب و اثاثیه های آن را به هم ریختند و او را بازداشت کرده و رایانه شخصی و تلفن همراهش را مصادره کردند.
 
از سوی دیگر، همسر دکتر امجد حموری که یکی از رهبران جنبش حماس است، تاکید کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز به منزل آنها در محله «عین ساره» در مرکز الخلیل حمله کرده و آن را به دقت مورد بازرسی قرار دادند، سپس دکتر حموری را بازداشت کرده و به مکان نامعلومی انتقال دادند. وی قبلا نیز در زندان های رژیم صهیونیستی و بازداشتگاه های تشکیلات خودگردان تحت بازداشت بوده است.
 
برخی نزدیکان شیخ «عبدالخالق نتشه» نیز عنوان کردند که گروهی از نظامیان ارتش صهیونیستی راس ساعت یک و نیم بامداد امروز چهارشنبه منزل وی در محله «حاووز» در جنوب الخلیل را محاصره و او را بازداشت کردند.
 
نتشه در تاریخ 28/3/2012 پس از سپری کردن ده سال در زندان های رژیم صهیونیستی آزاد شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *