چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۱
۳

احمدي‌نژاد: خدا هم با ماست

شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 276986
امام جمعه اراک هنگامي که براي افتتاح يکي از پروژه‌هاي مهر ماندگار در اراک به قرآن تفال زد بود وقتي که با آيه ششم سوره حج مواجه شد به احمدي‌نژاد گفت: آقاي احمدي نژاد اين آيه درباره بهار است البته نه به آن معنا که شما لفظ بهار را به کار مي‌برديد.
احمدي‌نژاد: خدا هم با ماست
به گزارش جهان به نقل از ابتکار، احمدي‌نژاد که صبح امروز براي افتتاح چند طرح مهر ماندگار به استان مرکزي سفر کرده است در اولين منطقه کنارگذر شمالي اراک را افتتاح کرد که در حين مراسم افتتاح اين پروژه قربانعلي دري نجف آبادي امام جمعه اراک پيش از بريدن روبان اين طرح تفالي به قرآن زد و آيه ششم سوره حج (( ذلَِ بِأَنَّ اللَّهَ هُوَ الْحَقُّ وَ أَنَّهُ يُحْيِ الْمَوْتى‏ وَ أَنَّهُ عَلى‏ ُلِّ شَيْ‏ءٍ قَديرٌ )) را قرائت کرد و گفت آقاي احمدي نژاد اين آيه درباره بهار است البته نه به ان معنا که شما لفظ بهار را به کار مي‌برديد.
 
احمدي نژاد در پاسخ به دري نجف آبادي گفت مگر ما به چه معنا بهار را به کار مي‌بريم. ما نيز بهار را به معناي خوب آن به کار مي‌بريم.

دري نجف آبادي توضيح کوتاهي درباره اين آيه داد و زنده کردن مردگان از سوي خداوند را تعبير به بهار نمود و احمدي نژاد در پاسخ به او گفت مي‌بينيد که خدا هم با ماست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شما مگر شک دارید؟
Iran, Islamic Republic of
قران را به رای و نظر خودتون تعبیر و تفسیر نکن برادر یعنی با این همه که مردم زیادی را به خاک سیاه نشوندی باز عقیده داری که خدا با شماست!!! نه برادر من خصلت صبور بودن خداوند عزیز و جلیل است که با همه ما گنهکاران و شماست والا تا الان عذابهای آسمانی بود که هر لحظه از آسمان برایمان فرود می آمد خیلی خودتون را دست بالا نگیرید که نزدیک است ان لحظه که همه ما باید پاسخگوی اعمالمان باشیم
فمن یعمل مثقال ذره خیر یره و من یعمل مثقال ذره شر یره
و شما با چه اعتماد به نفس بالایی هستی که کارهایت را به خوبی و خوب بودن خود تعبیر و تفسیر می کنید !!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
من که واقعا اعتقاد دارم خدا خیلی جاها دست احمدی نژاد رو گرفته و هنوزم که هنوزه ته دل دوستش دارم و مطمئنم خیلی بهتر از رئیس جمهورهای دوره به اصطلاح سازندگی و اصلاحاته
من که ازش راضی ام خدا هم ازش راضی باشه