جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱۷
وزیر سابق اطلاعات:

مردم به خوبی امثال تاج‌زاده را می شناسند/ اینها از اول امام(ره) را هم قبول نداشتند

دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب: 600027
حجت‌الاسلام دری نجف آبادی، با بیان اینکه، امثال تاج‌زاده معیارها و چارچوب‌های اولیه نظام را از ابتدا قبول نداشتند، گفت: حرف‌های تاج‌زاده برای عوام فریبی است.
مردم به خوبی امثال تاج‌زاده را می شناسند/ اینها از اول امام(ره) را هم قبول نداشتند
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام قربانعلی دری نجف آبادی وزیر اسبق اطلاعات در پاسخ به سؤالی درباره توئیت اخیر تاج‌زاده درباره استعفای شهردار تهران، گفت: از نظر موضع‌گیری طیف این آقایان، همواره با اصول و خطوط قرمز نظام، معیارها و چارچوب‌های اولیه نظام فاصله داشته و ایشان همواره با مسئله ولایت فقیه و شخص ولی فقیه مسئله داشته‌اند.

وی با بیان اینکه "مخالفت‌های طیف افرادی چون آقای تاج‌زاده با اصول نظام در 88، 78 و در سال 96 به شکل‌های مختلف بروز پیدا کرده است"، تصریح کرد: این آقایان نسبت به حضرت امام هم مسئله داشته و دارند و اعقادی به خطوط قرمز نظام ندارند؛ در رابطه با آن دوره که کرباسچی شهردار بود، شهردار باید طبق یک ضابطه عمل می کرد بنابر نظر شریف رهبری این نبود که چه کسی شهردار باشد یا نباشد نظر رهبری روی اصول نظام و قانون اساسی است نظر ایشات عدالت اجتماعی، پاسداری ارزش هاست.

دری‌نجف آبادی تصریح کرد: تا آنجا که بنده اطلاع دارم آقای نجفی بنا به کسالتی که از پیش داشتند و کسالت جدیدی که دارند و بنا به مسائل پزشکی، از سمت شهرداری تهران استعفا داده است و تصمیم گیرنده نهایی اعضای محترم شورای شهر هستند.

وی با بیان اینکه، حرف‌های امثال تاج‌زاده برای عوام فریبی است و ممکن در برخی عوام موثر باشد، گفت: مردم نسبت به این اظهارات آگاه و هوشیار هستند؛ مردم به خوبی امثال آقای تاج‌زاده می‌شناسند اینها از ابتدا با امام همراه نبودند و بعد از امام هم با اصل ولایت فقیه و شخص ولی‌ فقیه مسئله داشت تاج زاده‌ از جمله چهره‌های افراطی است که با چارچوب‌های نظام را از ابتدا قبول نداشت و حرف‌های امروز او جدید نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اقای دری عزیز و دوست داشتنی سرورم ایشان دوران زندانشان تمام شده است اگر مایل باشید با ایشان یک مناظره بر گذار کنید و جواب سخنان خود از دهان ایشان بشنوید و مردم هم قضاوت میکنند من فکر میکنم که حق با هر دوی شما باشد پس راه گفتگو بهترین است تا تیکه گویی و متلک گویی
Iran, Islamic Republic of
تاج زاده انسان بسیار شریف و متدین و با صداقت است. اگر به حرفهایتان باور دارید و اگر شهامتش را دارید در یک مناظره تلویزیونی با ایشان شرکت کنید تا جواب حرفهای یکطرفه تان را بگیرید. برای شما و دوستانتان یک طرفه حرف زدن و یک طرفه به قاضی رفتن عادت شده است.
Iran, Islamic Republic of
تو هم خوبی عزیزم
...
سرور
Iran, Islamic Republic of
بدون مباحثه و مناظره هم مشخص است که تاجزاده به امام خمینی ره نیز اعتقادی ندارد.فقط رودربایستی برای اظهار آن دارد.
Iran, Islamic Republic of
دری نجف ابادی احتمالا یادش رفته که در زمان وزارت ایشان بود که قتل های زنجیره ای اتفاق افتاد
داود
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان آقای دری نجف آبادی و همفکرانتان معیار خاصی دارید برای انقلابی و ضد انقلاب چون هر حرفی که بکوبد بالای چشم شما ابرو میشود ضد انقلاب جاسوس فتنه آیا اطلاع دارید با این سخنان ناسنجیده وناصواب خیر و برکت از ایران رخت بربسته به خودتان بیاید ملت گناه داره ایران عزیزم گناه داره دنیا وفا نداره به خودتان بیاید تا دیر نشده
Iran, Islamic Republic of
ذهنیت های گروه گروی چریکی قبل از انقلاب بتی در ذهن این افراد ساخته که هر گز نمی توانند حقیقت را درک کنند
Iran, Islamic Republic of
تاج زاده مظهر ... كامل پوپوليسم است .
Iran, Islamic Republic of
جهان نيوز سانسور نكن
فریاد
Germany
سانسور نیوز خجالت بکش نون ملت رو میخوردید و به ایشان میخندید
Iran, Islamic Republic of
نگفته دامادش با امام مشکل داشت یا نه؟؟،،،،؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
جهان از هر ده تا يجي رو ميزاره سانسورش بالاس
حق داره چاپ كنه آبروشون ميره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای دری نجف آبادی امروز آنچه که میبینیم آن نبود که امام میخواست و آنچه که میشنویم آن نبود که امام میگفت .قبول بفرمائید راه را کج رفته ایم وخواهشا از حضرت امام مایه نگذارید.
عیدتان مبارک ناشناس با متنی کوتاه کتابی عرضه کردی
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز
عید شماها و تمام ملت ایران را مبارک می گوییم
و از خدا خواستارم که همه را به راه راست وحقیر را با آن جمع هدایت و عاقبت به خیر کند / یاحق
مهدی
Netherlands
جهان عزیز
تیتر رو اصلاح کن زود
وزیر سابق غلطه
وزیر اسبق
Iran, Islamic Republic of
تاج زاده ادعاهایی کرده و شمادر جواب به آن ادعاها خودتان دوباره در مورد تاج زاده ادعاهایی مطرح میکنید کاش به جای این سخنان جواب ایشان را با استدلال بیان میکردید
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر. شما نیازمند مطالعه بیشتر هستید اظهار نظرات احساسی و تابعی از نظرات غیر کارشناسی شما را بجایی نمی رساند. جهان نیوز