جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

تصمیم دیرهنگام کفاشیان درباره فوتسال

دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب: 254416
علی کفاشیان از تغییر کادر فنی تیم‌های ملی فوتبال جوانان و فوتسال خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، رییس فدراسیون فوتبال درباره ناکامی تیم‌های ملی فوتسال و جوانان اظهار کرد: ما باید بررسی کنیم و ببینیم علت این شکست‌ها چه بوده است. باید گزارش کادر فنی دو تیم را بگیریم و شرایط آن‌ها را بررسی کنیم.
 
وی افزود: تیم جوانان ما باید برای المپیک آماده شود. قطعا ضعف‌هایی در کادر فنی وجود داشته، با این حال اعضای کادر فنی جوانان کار خود را انجام داده‌اند و زحمت کشیده‌اند. آن‌ها در سه بازی دور مقدماتی خوب کار کردند و نمی‌توانیم به خاطر شکست برابر کره جنوبی بگوییم عملکردشان خوب نبوده است.
 
کفاشیان با بیان اینکه کادر فنی تیم جوانان تغییر می‌کند، گفت: ما برای اینکه بی‌تجربگی اکبر محمدی را روی نیمکت پوشش دهیم، از افرادی مثل معینی در کنار او استفاده کردیم تا این بی‌تجربگی به چشم نیاید.
 
رییس فدراسیون فوتبال درباره ناکامی تیم ملی فوتسال هم گفت: ما یک مربی اسپانیایی را کنار تیم فوتسال آورده بودیم تا به تیم کمک کند. کادر فنی هم از قبل تغییری نکرد و البته تلاش خود را در این جام انجام داد. در دیدار با کلمبیا ایران بازی را در اختیار داشت و حتی تحلیل فیفا هم این بود که با شکست ایران برابر کلمبیا یک شگفتی رقم خورده است.
 
وی در پایان گفت: با این حال ما قطعا در وضعیت تیم ملی فوتسال هم بازنگری می‌کنیم. هم در کادر فنی این تیم و هم در کادر فنی تیم ملی جوانان تغییراتی انجام خواهیم داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
عزیر دل برادر
مشکل خود کفاشیانه که باید بره
این آقا داره با قربانی کردن دیگران خودش رو به میز ریاست بیشتر می چسبونه