جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
کفاشیان خبر داد:

لیگ برتر فوتسال هم اینترنتی پخش می‌شود

يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 597978
سرپرست کمیته فوتسال اعلام کرد چند اسپانسر برای پخش اینترنتی مسابقات لیگ برتر جلو آمده‌اند.
لیگ برتر فوتسال هم اینترنتی پخش می‌شود
به گزارش جهان نيوز، چند روز قبل بود که مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال طی نامه ای به وزیر ورزش اعلام کرد اگر تا 20 اسفندماه صداوسیما درباره حق پخش تلویزیونی کوتاه نیاید، بازی های لیگ برتر از سال 97 از طریق شبکه های اینترنتی پخش خواهد شد. 

با این وجود امروز 20 اسفندماه است و هیچ واکنشی را از سوی مقامات سازمان صداوسیما شاهد نبودیم تا مهدی تاج بار دیگر موضوع پخش اینترنتی را مطرح کند.

در چنین شرایطی حالا علی کفاشیان، نایب رییس فدراسیون و سرپرست کمیته فوتسال از پخش اینترنتی مسابقات لیگ برتر این رشته سخن گفت.

کفاشیان در حاشیه نشست با مدیران باشگاه های لیگ برتری فوتسال بیان کرد: «ما به دنبال این هستیم که باشگاه ها را استانداردسازی کنیم. حالا که در فوتبال راهکار این است که بازی ها اینترنتی پخش شود، ما در فوتسال هم دنبال پخش اینترنتی مسابقات هستیم تا بتوانیم درآمدزایی کنیم. در این باره چند اسپانسر هم جلو آمدند و کارها در حال انجام است تا ببینیم در آینده چه پیش می آید.»

منبع:ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *