يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

توزیع شیر رایگان بین دانش آموزان تهرانی

سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب: 253396
دبیر کمیته ملی شیر مدارس گفت: توزیع شیر رایگان بین دانش‌آموزان تهرانی از نیمه دوم آذر ماه آینده در مدارس آغاز می شود.
به گزارش جهان، علیرضا کریمیان در گفت‌وگو با ایرنا افزود: با توجه به این که اداره کل‌های آموزش و پرورش استان ها به طور مستقل با کارخانه های شیر طرف قرارداد هستند، زمان آغاز توزیع شیر در استان‌ها از ابتدا تا پایان آذرماه متفاوت است.

کریمیان در پاسخ به این سوال که شیر استرلیزه یا پاستوریزه در مدارس کشور توزیع می‌شود، اظهار داشت: در مناطق صعب العبور و یا گرمسیری برای ماندگاری بیشتر، شیر استریلیزه و در سایر مناطق شیر پاستوریزه میان دانش‌‌آموزان توزیع خواهد شد.

دبیر کمیته ملی شیر مدارس درباره توزیع شیر در مدارس تهران خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان شهرک های اطراف تهران و مناطقی که طرح ترافیک وجود دارد و یا با ترافیک زیاد مواجه است، شیر استریل توزیع می شود.

کریمیان با بیان اینکه در سال ‌جاری ۱۰ میلیون دانش‌آموز تحت پوشش شیر مدارس قرار دارند، تاکید کرد: دانش‌آموزان دختر و پسر در مهد کودک‌ها، پیش‌دبستانی‌ها، مقاطع ابتدایی و راهنمایی مدارس دولتی و غیردولتی تحت پوشش توزیع شیر رایگان قرار می‌گیرند.

پیش از این وحید کیارشی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفته بود که توزیع شیر رایگان مدارس از ابتدای آبان ماه آغاز می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *