سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

بنزین در نیویورک کمیاب شد

دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۱۴
کد مطلب: 253041
به دنبال کمیاب شدن بنزین در مناطق توفان زده نیویورک، رئیس جمهوری آمریکا دستور خرید 80 میلیون لیتر بنزین و گازوئیل برای این مناطق را صادر کرد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از سایت blick سوئیس نوشت: وقوع توفان "سندی" علاوه بر به جا گذاشتن ویرانی های گسترده در نیویورک، سبب کمیاب شدن بنزین شده است.
در همین راستا، "باراک اوباما" دستور داد به منظور تامین نیازهای شهروندان، 80 میلیون لیتر بنزین و گازوئیل برای این ایالت خریداری شود.
 
بر این اساس، بخش اعظم این سوخت برای مناطق آسیب دیده نیوجرسی و نیویورک از توفان سندی مورد استفاده قرار می گیرد.
این در حالی است که به دستور فرماندار نیوجرسی جیره بندی بنزین در این ایالت به اجرا گذاشته شده است.
 
اقدام اوباما برای رسیدگی به وضعیت مناطق خسارت دیده و جبران صدمات ناشی از توفان سهمگین سندی، در راستای تلاش وی برای جلب آرای شهروندان، به فاصله اندکی پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ارزیابی می شود.
 
با گذشت چند روز از توفان سندی، ایالتهای شرقی آمریکا در حال تلاش برای بازگرداندن وضعیت این مناطق به حالت قبل از توفان هستند، اما با این وجود هنوز سه میلیون و 500 هزار نفر از شهروندان بدون برق به زندگی خود ادامه می هند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *