چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰

ورود ارتش/تاریکی در نیویورک 10روز ادامه دارد

جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 252649
در حالی که یک توزیع کننده عمده برق آمریکا اعلام کرد که وصل کامل برق شهر نیویورک تا 10 روز دیگر طول خواهد کشید، مقامات ارتش آمریکا اعلام کردند که هواپیما های باری، کامیون های سنگین و یک تیم متخصص برای برگرداندن برق به نیویورک در حال تلاش هستند.
به گزارش جهان، ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: شرکت ˈکان ادیسونˈ روز پنجشنبه اعلام کرد که حدود یکصد هزار مورد قطع سیم های برق به دلیل سقوط درختان و اجسام دیگر در سرتاسر شهر نیویورک رخ داده است که بازسازی آنها زمانبر است.
 
این شرکت همچنین اعلام کرد که بیشتر شهروندان نیویورک تا پیش از 11 ماه نوامبر برق خواهند داشت.
 
در همین حال، مقامات ارتش آمریکا اعلام کردند که گروهی از هواپیما های باری، کامیون های سنگین و یک تیم متخصص در تلاش هستند برق را به شهر نیویورک بازگردانند.
 
پنتاگون اعلام کرد که پنج فروند هواپیمای سی-5 و سی-17 به سوی پایگاه گارد ملی ˈاستوارت ایرˈ در حدود 100 کیلومتری شهر نیویورک حرکت کرده اند.
 
ˈجورج لیتلˈ سخنگوی پنتاگون همچنین اعلام کرد که تعدادی کامیون امدادی و یک مرکز فرماندهی سیار که از سوی شرکت ˈادیسون کالیفرنیای شمالیˈ برای کمک به روند وصل برق به مناطق توفان زده تدارک دیده شده اند، در حال انتقال به سوی این مناطق هستند.
 
این استقرار تجهیزات ارتش آمریکا پس از آن صورت می گیرد که گارد ملی آمریکا اعلام کرده بود که طی دو روز گذشته نیروهای این بخش توانسته اند حدود دو هزار شهروند ساکن ایالات نیوجرسی را از منازل آب گرفته نجات دهند.
 
حدود 10 هزار نیروی گارد ملی در سواحل شرقی آمریکا مستقر شده اند که مسوول انتقال ژنراتور و پمپ های آب به مناطق سیل گرفته هستند.
 
همچنین مقامات اعلام کردند که نیروی دریایی ارتش آمریکا نیز سه کشتی دو منظوره را برای عملیات کمک رسانی، به سوی سواحل نیوجرسی فرستاده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *