يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

طباطبایی : تخریب کاندیداها حرام است

شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۳:۴۳
کد مطلب: 252757
استاد اخلاق حوزه علمیه قم در توصیه ای به کاندیداهای ریاست جمهوری و طرفداران آنها اظهار داشت: طرفداران کاندیداها برنامه های کاندیدای مورد نظر خود را برای مردم تبیین کنند و از تخریب دیگران بپرهیزند؛ چراکه تخریب دیگران همیشه حرام است.
به گزارش جهان، حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با مهر گفت: این مجلس بر حسب ظاهر تا به حال خوب عمل کرده و اداره شده است.
 
این استاد اخلاق حوزه علمیه همچنین با اشاره به نامه های اخیر سران قوا بعد از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص تبعیت از فرمایشات ایشان گفت: این اقدام سران قوا بسیار خوب بوده و مورد تقدیر است.
 
حجت الاسلام طباطبایی همچنین در توصیه ای به کاندیداهای ریاست جمهوری و طرفداران آنها گفت: طرفداران کاندیداها خصوصیات و ویژگی های کاندیدای مدنظر خود را برای مردم تبیین کنند و از تخریب رقبای خود بپرهیزند؛ چراکه تخریب دیگران همیشه حرام بوده است.
 
وی تصریح کرد: کاندیداها نباید برای رشد و تایید خودشان در اذهان عمومی دیگران را تخریب کنند.
 
نماینده سابق تهران در مجلس با بیان اینکه شاید این اقدام نادرست در گذشته جواب می داده است، ادامه داد: با توجه به بیانات مهم رهبر انقلاب در روزهای اخیر علنی کردن اختلافات میان مسئولان خیانت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *