پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲۳
۶

2 سوال رسواکننده رهبر معظم انقلاب از مدعیان تقلب

دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 302621
خب، در انتخابات سال ۸۸، آن كسانى كه فكر ميكردند در انتخابات تقلب شده، چرا براى مواجهه‌ى با تقلب، اردوكشى خيابانى كردند؟ چرا اين را جواب نميدهند؟ صد بار ما سؤال كرديم؛ نه در مجامع عمومى، نخير، به شكلى كه قابل جواب دادن بوده؛ اما جواب ندارند.
2 سوال رسواکننده رهبر معظم انقلاب از مدعیان تقلب
به گزارش جهان، رهبر معظم انقلاب در نشستی صمیمانه و صریح با حدود هزار نفر از دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی که عصر روز یکشنبه برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره فتنه 88 عنوان کردند: يكى از برادرها به قضاياى سال ۸۸ و اين حرفها اشاره كردند. من خواهش ميكنم اگر چنانچه مسائل سال ۸۸ را مطرح ميكنيد، مسئله‌ى اصلى و عمده را در اين قضايا مورد نظر و در مدّ نگاهتان قرار دهيد؛ آن مسئله‌ى اصلى اين است كه يك جماعتى در مقابل جريان قانونى كشور، به شكل غير قانونى و به شكل غير نجيبانه ايستادگى كردند و به كشور لطمه و ضربه وارد كردند؛ اين را چرا فراموش ميكنيد؟

البته ممكن است در گوشه و كنار يك حادثه‌ى بزرگ زد و خوردهائى انجام بگيرد كه انسان نتواند ظالم را از مظلوم تشخيص دهد؛ يا يك نفر در موردى ظالم، در موردى مظلوم باشد؛ اين كاملاً امكان‌پذير است؛ اما در اين قضايا، مسئله‌ى اصلى گم نشود. خب، در انتخابات سال ۸۸، آن كسانى كه فكر ميكردند در انتخابات تقلب شده، چرا براى مواجهه‌ى با تقلب، اردوكشى خيابانى كردند؟ چرا اين را جواب نميدهند؟ صد بار ما سؤال كرديم؛ نه در مجامع عمومى، نخير، به شكلى كه قابل جواب دادن بوده؛ اما جواب ندارند.

خب، چرا عذرخواهى نميكنند؟ در جلسات خصوصى ميگويند ما اعتراف ميكنيم كه تقلب اتفاق نيفتاده بود. خب، اگر تقلب اتفاق نيفتاده بود، چرا كشور را دچار اين ضايعات كرديد؟ چرا براى كشور هزينه درست كرديد؟ اگر خداى متعال به اين ملت كمك نميكرد، گروه‌هاى مردم به جان هم مى‌افتادند، ميدانيد چه اتفاقى مى‌افتاد؟

مى‌بينيد امروز در كشورهاى منطقه، آنجاهائى كه گروه‌هاى مردم مقابل هم قرار ميگيرند، چه اتفاقى دارد مى‌افتد؟ كشور را لب يك چنين پرتگاهى بردند؛ خداوند نگذاشت، ملت هم بصيرت به‌خرج دادند. در قضاياى سال ۸۸، اين مسئله‌ى اصلى است؛ اين را چرا فراموش ميكنيد؟ درباره‌ى حادثه‌ى سال ۷۸ هم ما حرف زياد داريم؛ آن هم داستان ديگرى است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمﺩ
صحبت های مقام معظم رهبری را با صحبت های اخیر علی مطهری مقایسه کنید . چه تفاوتها و مخالفت هایی با رهبری وجوﺩ ﺩارﺩ.
قابل توجه جناب م ط ه ر ي كه هنوز گناه ادعاي تقلب را ريز مي بينند.
Australia
خدا سایه شما را از سر من و خانواده ام کم نکند
و آنهایی که قدر شما و نعمت وجود شما را نمیدانند بیدار نماید
وقتی متأسفانه مسئولین در زمینه پیگیری فتنه 88 کوتاهی میکنند مقام معظم رهبری علیرغم پیگیری های فراوان قبلی مجبور می شود دوباره موضوع را مطرح کنند. چرا مسئولین خصوصاً مسئولین قضایی به وظایفشان عمل نمی کنند؟ تا چند سال دیگر مقام معظم رهبری باید پیگیری کنند؟
احتمال میدم امروز فردا علی مطهری صحبت کنه و حرفای آقا رو وارونه تفسیر کنه
حسن ایزدی
Canada
فتنه گر اصلی سال 88 بنام م. ه بصرف اینکه آقازاده است و دارای 13 فقره جرم علنی است که از طریق قاضی مورد تائید قرارگرفت وپرونده آن معلوم نیست چه موقع بررسی میشود و راست راست میگردد باید هرچه زودتر تکلیف ایشان هم مشخص شود .