دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

عبور ایران از سه پیچ مهم و تاریخی

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۳۰
کد مطلب: 250101
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در طول دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی سه پیچ مهم و تاریخی را پشت سر گذارده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، امیر سرتیب احمدرضا پوردستان شامگاه سه شنبه در یادواره شهدای سرداران، امیران، شهدای گمنام استانهای شمالی کشور در مصلی محمد رسول الله (ص) مینودشت افزود: این سه پیچ شامل پیروزی انقلاب، فروپاشی شوری و بیداری اسلامی بوده است.
 
وی با بیان اینکه، شهیدان با ایثار و از خودگذشتگی عزت و عظمت و آبرو را به کشور ارمغان آوردند، اظهار داشت: شهید از نظر خدا از جایگاه بالایی برخوردار است تا جائیکه در قران آمده است شهیدان زنده اند و در محضر خدا روزی می خورند.
 
وی عنوان کرد: شهیدان با شهادت خود به جامعه برکت و رشد می دهند و خون تازه ای را به جامعه اسلامی می بخشند و دشمنان بخاطر برکت خون شهیدان نتوانستند پایشان را دراز کنند.
 
امیر پوردستان افزود: بعد از فروپاشی شوروی سابق، آمریکا خود را به عنوان تنها ابرقدرت در جهان احساس می کرد و برای اثبات این فکر کارهایی را در جهان انجام داد که یکی از طرحها، پروژه جنگ ستارگان بود.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکا بر اساس این طرح اعلام کرد، اگر تهدید هوایی، زمینی، دریا و ...  انجام شود ما آن را سرکوب خواهیم کرد و با تبلیغات روانی باعث ترس کشورها شد.
 
وی اظهار داشت: در این راستا یکی از موسسات پژوهشی آمریکا بیانیه ای صادر کرد قدرتهای جدیدی در حال شکل گیری است که آمریکا باید به آنها توجه داشته باشد وگرنه باعث نابودی آمریکا می شود.
 
امیر احمدرضا پوردستان عنوان کرد: بر اساس این بیانیه، یکی از قدرتهای جدید، جهان اسلام معرفی شد و بعد از این بیانیه آمریکا در مناطق جغرافیایی که منابع اقتصادی دارد سعی کرد تا مسلط شود تا مانع شکل گیری قدرتها شود.
 
وی اظهار داشت: همچنین آمریکا بعد از این بیانیه، حادثه 11 سپتامبر را طراحی کرد و با تبلیغات اعلام کرد همه مسلمان تروریست نیستند ولی همه تروریست ها مسلمان هستند و با این افکار خواست تا نیروی مسلمانان را تضعیف کند.
 
فرمانده نزاجا یادآور شد: قرار بود آمریکا بعد از حمله به افغانستان به ایران حمله کند و برای هر حمله 5 فاکتور را در نظر داشت که شامل شرایط بین المللی، داخلی آمریکا، شرایط داخلی کشور مورد هدف، نیروهای کشور خود و نیروهای کشور هدف بوده است.
وی افزود: شرایط داخلی و نیروهای داخلی ایران برای حمله آمریکا برای این کشور تعریف نشده بود، زیرا نیروهای ایران در اوج قدرت و عزت بودند و همچنین مردم متحد و همدل با رهبری بوده و هستند و از سوی دیگر نمی توانستند با رهبری مقابله کنند.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بنابراین آمریکا، تهدید نرم را در دستور کار خود قرار داد که رهبر معظم انقلاب اعلام کرد که ما در پیچ عظیم جهان قرار داریم که باید مواظب باشیم تا حادثه ای رخ ندهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *