سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۲

نیروهای مسلح ایران غافلگیر نخواهند شد

پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۸
کد مطلب: 603752
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش بابیان اینکه دشمنان بدانند نیروهای مسلح ایران غافلگیر نخواهند شد، گفت: امروز به ابزار دفاعی بسیار پیشرفته‌ای دست‌ یافته‌ایم و هیچ کشوری جرأت تجاوز به خاک کشور را ندارد.
نیروهای مسلح ایران غافلگیر نخواهند شد
به گزارش جهان نيوز، امیر احمدرضا پوردستان  عصر امروز در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم مرتضی زرهرن بابیان اینکه دشمنان بدانند نیروهای مسلح  غافلگیر نخواهند شد، اظهار کرد: امروز به شکر خدا و همت جوانان این مرزوبوم به ابزار دفاعی بسیار پیشرفته‌ای دست‌یافته‌ایم که هیچ کشوری جرئت تجاوز به خاک کشور را ندارد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: شهدای مدافع حرم خالصانه به میدان جنگ رفتند و آنچه را که در توان داشتند برای حفظ انقلاب و دفاع از کشور و حرم بکار گرفتند.
وی ادامه داد: بالاترین درجه‌ای که یک فرد در دوران زندگی‌اش می‌تواند به آن برسد شهادت است که این عزیزان شهیدان مدافع حرم به این درجه رفیع رسیدند.

پوردستان تصریح کرد: آمریکایی‌ها از طریق‌های مختلف نظم و امنیت کشورها را برهم‌می‌زنند و از طریق نفوذ در کشور هرج و مرج ایجاد می‌کنند تا به خواسته‌هایشان برسند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان‌اینکه مأموریت ارتش در سوریه اعزام نیروهای هوایی برای ارسال کمک غذایی و امدادی بود، افزود: نیروی هوایی بسته‌های امدادی و غذایی را به مناطق محاصره‌شده می‌رساندند.

دشمنان  به دنبال راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی علیه ما هستند
پوردستان افزود: برای اعزام نیروی مستشاری به سوریه دعوت از نیروها کردیم ثبت‌نام کنند که این‌قدر نیروهای زیادی ثبت‌نام کردند که ما در انتخابمان جهت اعزام به مشکل می‌خوردیم و اینها کسانی بودند که برای حفظ امنیت کشورشان راضی بودند از جان و زندگی‌شان بگذرند.

وی با اشاره به اینکه ما امروز با تهدید جدیدی مواجه هستیم و آن‌هم ضربه زدن دشمن در تمام حوزه‌ها، بنابراین وظیفه‌داریم در قبال این تهدیدات مجهز شویم، افزود: اولین تهدید امروز ما جنگ‌های نیابتی است و از مدت‌ها قبل دشمنان به دنبال آن بوده‌اند جنگ را داخل کشور ما بکشانند که با رشادت و فداکاری تمامی نیروهای مسلح و هدایت فرمانده کل قوا تمام نقشه‌هایشان نقش بر آب شد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تهدید جنگ نرم یکی از مهم‌ترین تهدیدات دشمن است که سرمایه‌گذاری زیادی در این راستا داشته‌اند و آینده را نشانه گرفتند.
پوردستان با بیان اینکه والدین باید نسبت به حضور جوانان و فرزندان خود در فضای مجازی نظارت بیشتری داشته باشند، گفت: امروز دشمن سرمایه‌گذاری زیادی در بحث فضای مجازی کرده که این خود یک هشدار است.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسن
Iran, Islamic Republic of
اين همه سلاح پيشرفته كه دارين و ادعا ميكنيد كه دشمن جرات حمله نداره و رسما در سوريه هم حضور دارين چرا از اون سلاح هادر سوريه استفاده نميكنيد تا امريكا و فرانسه و انگليس جرات حمله پيدا نكنند ؟؟؟؟؟ مطمئن باشيد اگه سوريه سقوط كنه حزب اله هم از بين ميره يك راست ميان سراغ ايران و حتما ضربه ميزنند اگه سلاح هايي كه گفتين را دارين استفاده كنيد تا كار از كار نگذشته
Iran, Islamic Republic of
راست می گی این فقط ملت ایران هستن که با دلار غافلگیر می شن