پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

زور اپوزيسيون آلمان به مركل نمي‌رسد!

شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۵۱
کد مطلب: 245829
حزب اصلي اپوزيسيون آلمان تلاش مي‌كند تا به دوره تصدي‌گري هفت ساله آنگلا مركل به عنوان صدراعظم آلمان پايان بخشد اما با وجود آنكه انتخابات آلمان نزديك است، اين حزب هنوز فردي را كه بتواند مركل را به چالش بكشد، ندارد.
به گزارش جهان؛ ايسنا به نقل از آسوشيتدپرس نوشت : اخيرا رهبر حزب چپ ميانه سوسيال دموكرات‌ها كه حزب اصلي اپوزيسيون در آلمان محسوب مي‌شود، اعلام كرد: انتخابات سپتامبر ۲۰۱۲ انتخاباتي است كه بايد در آن كانديداها بر سر برنامه‌هاي مالي و بانكي خود رقابت كنند.

وي همچنين اظهار داشت: در صورت پيروزي حزب سوسيال دموكرات‌ها درآمد افراد كم درآمد بيشتر خواهد شد.

اما همچنان اين حزب با اين سوال مواجه است كه چه كسي مي‌تواند آنگلا مركل را به چالش بكشد و رهبري بزرگترين اقتصاد اروپا را به دست بياورد.

هم اكنون مركل از محبوبيت قابل قبولي در ميان مردم آلمان برخوردار است و نظرسنجي‌ها نشان مي‌دهد او هر رقيب بالقوه‌اي را در انتخابات شكست خواهد داد.

يكي از منابع اصلي محبوبيت مركل، مديريت او بر بحران بدهي منطقه يورو است، مسئله‌اي كه كار را براي اپوزيسيون سخت كرده تا بتواند ضربه‌اي اساسي به مركل وارد كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *