پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

مصاحبه امید نوروزی پس از طلایی شدن

دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۵۳
کد مطلب: 238174
قهرمان کشتی المپیک گفت: برای اینکه بنا هم از طلای المپیک بی نصیب نماند او را سالتوبارانداز کردم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، امید نوروزی پس از کسب مدال طلا در المپیک لندن اظهار داشت: خوشحالم که توانستم دل 70 میلیون ایرانی را شاد کنم. برای رسیدن به این مقام تلاش زیادی کرده بودم.

وی ادامه داد: کشتی فرنگی 7 تا 8 سالی است که راه خیلی خوبی را آغاز کرده است و این راه در المپیک به ثمر نشست، امیدوارم مسئولان حمایت بیشتری کنند تا باز هم نتیجه‌های خوبی بگیریم.

قهرمان کشتی المپیک گفت: صد در صد به گرفتن مدال امیدوار بودم. خوشبختانه با برنامه‌ها و تاکتیک‌هایی که مربیان داشتند موفق شدم.

وی در مورد حریفانش گفت: تمامی کشتی‌هایی که گرفتم سخت بودند حریفانم همه قهرمان جهان و المپیک بودند. خوشحالم که توانستم قهرمان شوم و اتفاق بسیار خوبی افتاد.

نوروزی در پاسخ به این سؤال که آیا پس از المپیک در وزن 60 کیلوگرم باقی می‌مانید یا به وزن بالاتر می‌روید، گفت: صد در صد یک وزن بالاتر می‌روم. برای المپیک وزن زیادی کم کردم و خوشحالم بدنم جواب داد.

نوروزی در پاسخ به سؤال دیگری در مورد اینکه مدال طلای خود را به چه کسی اهدا می‌کند، عنوان کرد: مدال طلا را به همه مردم ایران تقدیم می‌کنم.

نوروزی عنوان کرد: در گذشته همیشه به کشتی کم لطفی می‌شد اما با آمدن وزیر توجهات بیشتری شده است و امیدوارم مسئولان استان‌ها هم حمایت بیشتری کنند.

وی در پایان گفت: پدر و مادرم زحمات زیادی برایم کشیده بودند و من همیشه برای آنها دردسر بودم. امیدوارم با کسب این مدال من را حلال کنند.

نوروزی در خصوص سالتوبارانداز کردن محمد بنا پس از پایان مسابقه اش با لبخند گفت: می خواستم او نیز از طلای المپیک بی نصیب نماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *