شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

پشت پرده اتهام زني‌هاي اسرائيل به ايران

چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۱۷
کد مطلب: 235727
رژيم غاصب صهيونيستي همواره به دنبال اتهام زني به کشورهاي منطقه نظير ايران بوده تا به اين وسيله اهداف خصمانه خود را در منطقه دنبال کند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، انفجار بلغارستان و كشته شده تعدادي از توريست هاي اسرائيلي، باز هم رژيم غاصب صهيونيستي اتهامات بي اساسي را در همين زمينه به ايران نسبت داد.

آنچه مسلم است اين كه اسرائيل همواره در طول تاريخ سعي بر صدمه زدن به نظام جمهوري اسلامي ايران داشته است و در مقاطع مختلف شاهد رفتارهاي ضد انساني و خصمانه اين رژيم جعلي و جنايت‌هايي همچون ترور دانشمندان هسته اي كشورمان بوده ايم.

اما اين نکته قابل تأمل است که مقامات رژيم صهيونيستي که سردمداران تروريسم جهاني هستند و ناامني‌هاي بسياري را برمنطقه تحميل مي‌كنند، اين بار  با اتهاماتي واهي جمهوري اسلامي ايران را در مظان اتهام قرار مي‌دهند!

*سابقه اتهامات بي اساس صهيونيست ها به ايران

اين نوع اتهام زني و جوسازي‌هاي تبليغاتي عليه جمهوري اسلامي ايران مسبوق به سابقه است و همانطور که در گذشته ديده شده، 18 ژوئيه1994در آرژانتين، با صداي يک انفجار و به دنبال آن فرو ريختن مرکز همياري يهوديان در اين کشور بهانه اي براي اتهامات ديگر عليه جمهوري اسلامي ايران به دست رژيم صهيونيستي داده شد؛ که چندي بعد وزير بهداشت رژيم صهيونيستي با طرح ادعاي دست داشتن دادن در اين انفجار،  پروژه بد نام کردن ايران را در مجامع  بين المللي کليد زد.

بلافاصله پس از اين اظهارات خصمانه سخنگوي وزارت امور خارجه ايران با محکوم كردن اقدامات تروريستي عليه افراد بي گناه با بيانيه اي دست داشتن جمهوري اسلامي ايران در اين اقدام تروريستي را منتفي و رابطه  تهران و بوينس آيرس را مستحکم کرد.

*اسرائيل براي پيشبرد اهداف خود از خودزني و يهودي کشي ابايي ندارد

درطول تاريخ اقدامات تروريستي صهيونيست‌ها نه تنها عليه ساکنان فلسطيني اعمال مي‌شد بلکه عليه يهوديان اروپا نيز به کار مي‌رود، و نکته قابل توجه اين است که روساي جمهور و نخست وزيران رژيم اشغالگر قدس حتما در سوابقشان عضويت در يکي از گروه‌هاي تروريستي صهيونيستي به چشم مي‌خورد و اين امر نشان ازآن دارد که رفتارهاي تروريستي در دولت اشغالگر قدس نهادينه شده است.

از طرفي هر زمان که رژيم صهيوينستي خود را در انزواي سياسي و در شرايط بحراني امنيتي ديده، قديمي ترين حربه خود يعني مظلوم نمايي و اتهام يهودي ستيزي را عليه مخالفان خود به کار برده است و همانطور که براي همه روشن شده اين رژيم غاصب براي اجرايي کردن اهداف خود به يهوديان سراسرجهان صدماتي را وارد کرده و تمامي اين جنايات را براي رهايي خود از مهلکه‌هاي سياسي و امنيتي در پيش گرفته است.

*پشت پرده اتهام زني صهيونيست ها

به دنبال اتهامات واهي رژيم صهيونيستي به جمهوري اسلامي ايران روزنامه القدس العربي درمطلبي با اشاره به اين موضوع آورده است که هنوز عامل عمليات تروريستي اتوبوس اسرائيلي که طي آن 6 نفر کشته و حدود سي نفر زخمي شدند و اين مساله همچنان درهاله اي از ابهام قرار دارد.

با توجه به اين مطلب روشن است که اسرائيل حمله به اتوبوس يهوديان در بلغارستان را به عنوان ابزاري براي پيشبرد اهداف شوم خود در نظر گرفته، اما جمهوري اسلامي ايران به عنوان يکي از قربانيان بزرگ تروريسم همواره هرگونه اقدام تروريستي را محکوم و با اقدامات لازم دست رژيم خائن صهيونيستي را براي جهانيان رو کرده است.

براساس اين گزارش؛ روشن است که رژيم صهيونيستي با طرح اين اتهامات واهي به دولت‌هاي منطقه از جمله ايران، تلاش مي‌کند موج بيداري اسلامي حاكم بر منطقه را کمرنگ جلوه دهد تا بتواند اهداف خصمانه خود نظير کشاندن پاي آمريکا و ناتو  به منطقه و صف آرايي آنها در برابر جبهه مقاومت را اجرايي كند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *