جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

حامی لاریجانی یک پست دیگر هم گرفت

سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 235636
عضو فراكسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: 'كاظم جلالی' نماینده مردم شاهرود به اتفاق آراء به ریاست این فراكسیون انتخاب شد.
به گزارش جهان، 'بهروز نعمتی' در گفت وگو با ایرنا افزود: انتخابات اعضای هیات رییسه فراكسیون رهروان ولایت امروز با حضور اعضای این فراكسیون در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه كه 'علی لاریجانی' رییس مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، جلالی نماینده مردم شاهرود به سمت رییس این فراكسیون برگزیده شد.

عضو فراكسیون رهروان ولایت مجلس نهم یادآور شد كه جلالی تنها گزینه انتخابی برای ریاست این فراكسیون بود.

نعمتی همچنین اظهارداشت: در ادامه این جلسه ' سید رمضان شجاعی' به عنوان سخنگوی این فراكسیون و' فاطمه رهبر' نایب رییس دوم فراكسیون رهروان ولایت برگزیده شدند.

وی یادآور شد: در این جلسه مقرر شد كه برای انتخاب نایب رییس اول فراكسیون رهروان ولایت مشورت های بیشتر انجام شود.

وی همچنین گفت: بنده (بهروز نعمتی) نیز به سمت دبیر اول 'نادر قاضی پور' نماینده ارومیه دبیر دوم و 'اسماعیل جلیلی' نماینده مسجد سلیمان نیز به سمت دبیر سوم این فراكسیون انتخاب شدند.

نماینده اسدآباد در مجلس افزود: 'غلامرضا مصباحی‌مقدم' نماینده تهران، 'روح‌الله بیگی' نماینده میاندوآب،'دخیل عباس زارع‌زاده' نماینده مهریز، 'محمد باقری' نماینده بناب و 'موسی غضنفرآبادی' نماینده مردم بم نیز به عنوان هیات داوری این فراكسیون برگزیده شدند.

فراكسیون اصولگرایی رهروان ولایت بیش از 190 عضو دارد كه از آغازین روزهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام موجودیت كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *