سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۱

حکم لاریجانی برای رئیس جدید مرکزپژوهش‌ها

دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 234146
رئیس مجلس شورای اسلامی به استناد مصوبه هیات رئیسه مجلس در حکمی کاظم جلالی را به عنوان رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، متن حکم خطاب به کاظم جلالی، نماينده شاهرود، به شرح ذیل است:
 
«بر اساس ماده ۷ اساسنامه مرکز پژوهش‌ها و به استناد مصوبه هیات رئیسه مجلس و با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی در امر قانون گذاری به موجب این ابلاغ به سمت "رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی" منصوب می شوید.
 
انتظار آن است بر اساس اساسنامه این مرکز، با همکاری علمی و پژوهشی صاحب نظران و پژوهشگران دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، دستگاه های اجرایی، نهادها، گروه‌ها و انجمن‌های علمی و تخصصی زمینه کارشناسی مطلوب‌تر تدوین قوانین را در مجلس فراهم نمایید، در این راه بهره جستن از توان فکری و تخصصی نمایندگان محترم و همکاری نزدیک با کميسیون‌های تخصصی توصیه می شود تا برغنای کارشناسی مرکز افزوده گردد.
 
امید است با اتکال به ایزد متعال و با بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود در تحقق اهداف نظام اسلامی و خدمت به نمایندگان ملت شریف ایران موفق و منصور باشید.»
 
علي لاريجاني رييس مجلس طی روز های گذشته در احکامی امیدوار رضایی میرقائد را به عنوان معاون قوانین مجلس وحسین مظفر را نیز به عنوان معاون نظارت مجلس شورای اسلامی منصوب کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حیف از دکتر توکلی. واقعا به مرکز پژوهش های مجلس، عزت داده بودند.