چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

پيام تبريک احمدي‌نژاد به دبير کل حزب الله

يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب: 235151
جنگ 33 روزه، فتح الفتوح مقاومت لبنان و منطقه است
رييس جمهور در پيامي به سيد حسن نصرالله، ضمن تبريک سالروز پيروزي افتخار آفرين مجاهدان فداکار و دلاور مقاومت اسلامي در جنگ 33 روزه، آن را فتح الفتوح مقاومت لبنان و منطقه دانست و تاکيد کرد: رزمندگان مقاومت در اين جنگ تحميلي توانستند هيمنه پوشالي رژيم اشغالگر و متجاوز را زير پا گذاشته و پايه هاي ظلم و ستم را به لرزه در آورند که نتيجه آن، عزّت و سربلندي ملّت ها و سرافکندگي جبهه استکبار و حاميانش بود.
 
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پيام دکتر محمود احمدي نژاد به سيد حسن نصرالله به شرح زير است:
 
بسم‌الله الرحمن الرحيم
 
«اِن تَنصرو الله يَنصُرکُم وَ يُثَبِت اَقدامَکُم»
 
حجت الاسلام و المسلمين جناب آقاي سيد حسن نصر الله
 
دبيرکل حزب الله لبنان
 
السّلام عليکم و رحمه الله و برکاته
 
سالروز پيروزي افتخار آفرين مجاهدان فداکار و دلاور مقاومت اسلامي در جنگ 33 روزه را که در سايه عنايات الهي، رهبري هاي مدبرانه جناب عالي و مجاهدتهاي رزمندگان عزيز و مقاومت مردم مظلوم لبنان و خونهاي پاک شهيدان عزيز محقق شد، به جنابعالي و ملّت دلاور و برادر لبنان تبريک مي گويم.
 
جنگ 33 روزه، بدون شک فتح الفتوح مقاومت لبنان و منطقه است، جنگي که در آن رزمندگان مقاومت توانستند هيمنه پوشالي رژيم اشغالگر و متجاوز را زير پا گذاشته و پايه هاي ظلم و ستم را به لرزه در آورند. نتيجه اين جنگ تحميلي، عزّت و سربلندي ملّت ها و سرافکندگي جبهه استکبار و حاميانش بود.
 
امروز و در روزهايي که درخت تنومند مقاومت ثمر داده و ملتهاي منطقه از ميوه هاي دلنشين آن بهره مند مي شوند، بار ديگر، چشمان منتظر ملّت ها، ثمره مقاومت و بيداري را مي بينند و اشک شوق مي ريزند. امروز، خانه عنکبوت از هر زمان ديگر لرزان تر و جبهه مقاومت و ايستادگي از هر وقت ديگري قوي تر و استوارتر است.
 
از خداوند متعال، استمرار سلامتي و موفقيت جناب عالي و مبارزان غيور مقاومت اسلامي و اقتدار روز افزون ملّت ها را مسألت دارم.
 
محمود احمدي‌نژاد
 
رييس‌جمهوري اسلامي ايران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *