شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۲

نقره داغ شدن ۴۱۰ هزار راننده متخلف

شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب: 861783
معاون عملیات پلیس راهور پایتخت از اعمال قانون ۴۱۰ هزار دستگاه خودروی متخلف در طول ۲ ماه خبر داد.
نقره داغ شدن ۴۱۰ هزار راننده متخلف
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سرهنگ احسان مؤمنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ صبح امروز شنبه ۱۸ آذرماه ۱۴۰۲ در برنامه تلویزیونی «شهر امن» به برخورد جدی پلیس با تخلفات شبانه و حادثه ساز اشاره و اظهار داشت: طرح تشدید برخورد با تخلفات شبانه از هفته دوم مهر ماه توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در سطح معابر پایتخت آغاز شد.

وی به دلایل اجرای این طرح اشاره و تصریح کرد: وقتی آمار 6 ماهه تصادفات شهر تهران در سال جاری را بررسی کردیم متوجه شدیم که تصادفات شبانه در شهر تهران افزایش پیدا کرده و علت اصلی آن هم سرعت و سبقت غیر مجاز بود.  

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: خیلی از شهروندان با درخواست‌های خود از پلیس خواسته بودند که با یک سری از رانندگان که تعداد آنان کم بوده اما شب‌ها با اقدامات خود امنیت روانی شهروندان را برهم می‌زنند برخورد شود که در این راستا پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه اقدامات قبلی خود این‌بار طرح تشدید برخورد با تخلفات شبانه خودروها را بصورت جدی‌تر اجرا کرد.  

سرهنگ مؤمنی تصریح کرد: این طرح به مدت 10 شب به طور مستمر انجام شد و بعد از آن هفته‌ای دو شب طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز در سطح معابر شهر تهران به مرحله اجرا در آمد که در این طرح تیم‌های شیفت شب پلیس راهور تهران بزرگ به صورت محسوس و نامحسوس تقویت شده و با تخلفات شبانه و مخصوصاً تخلفات حادثه ساز برخورد می‌شود. 
 
وی گفت: در طول این دو ماه با 410 هزار تخلف برخورد و این تعداد از خودروها اعمال قانون شدند؛ همچنین در این مدت با 58 هزار تخلف حادثه‌ساز مانند سرعت و سبقت نیز برخورد شد. 

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: تخلف دیگری که با آن به صورت جد در طول این دو ماه و فقط شب ها برخورد شده تخلفات کامیون‌ها بوده که با 41 هزار کامیون و وسیله نقلیه سنگین که تخلفاتی چون تردد در لاین سرعت، اضافه بار و استفاده از تلفن همراه و ... داشتند برخورد شد؛ همچنین در این مدت با 70 هزار وسیله نقلیه‌ای که نقص سیستم روشنایی داشتند اعمال قانون صورت گرفت و این خودروها متوقف و در محل رفع اثر و نقص شده و یا اینکه به تعمیرگاه‌ها اعزام شدند.
https://jahannews.com/vdcaa6nae49ni01.k5k4.html
jahannews.com/vdcaa6nae49ni01.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا جهان نیوز یک کلمه راجع به اختلاس چای دبش ننوشته؟
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
آنقدر ديگران نوشته اند كه ديگه چيزي براي جهان باقي نگذاشتن