سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

کشف پرونده رشاء و ارتشاء در شهریار

شنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 849609
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از کشف پرونده رشاء و ارتشاء و دستگیری یک نفر در این رابطه در شهریار خبر داد و گفت: متهم شناسایی، دستگیر و مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از وی کشف شد.
کشف پرونده رشاء و ارتشاء در شهریار
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سرهنگ سید هاشم حسینی خواه از کشف پرونده رشاء و ارتشاء در شهریار خبر داد و اظهار داشت: در پی کسب خبری از منابع و مخبرین مبنی بر سوءاستفاده از موقعیت شغلی و اخذ رشوه احدی از کارمندان اداره دولتی در شهریار، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی و بررسی‌های اطلاعاتی و میدانی و اظهارات شاکی پرونده مبنی بر گرفتن رشوه از وی توسط فردی که اعلام می‌کند که کارمند اداره دولتی است و مجوز برای ایجاد کسب و کار صادر می‌کند، متهم شناسایی، دستگیر و مبلغ 500 میلیون ریال از وی کشف و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران انتقال داده شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در پایان با اعلام اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد خاطرنشان کرد: عدم نظارت کافی از سوی حراست برخی نهادهای دولتی و سوءاستفاده از موقعیت شغلی بروز این چنین تخلفات در مشاغل دولتی را به همراه دارد.
https://jahannews.com/vdcdzn0jnyt0o96.2a2y.html
jahannews.com/vdcdzn0jnyt0o96.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *