دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 Jun 2024
 
۰

تعمیرگاه گیربکس جک

دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۰
کد مطلب: 881272
 گیربکس‌اتوماتیک مانند گیربکس‌های دستی و سایر بخش‌ها در خودرو در معرض خرابی و آسیب‌دیدگی قرار دارد به همین دلیل باید مرتب بررسی شود، خرابی‌های گیربکس می‌توانند سبب خراب‌شدن موتور خودرو نیز شوند.
یکی از بخش‌های اصلی در خودرو که به‌عنوان واسط بین موتور خودرو و چرخ‌ها شناخته می‌شود گیربکس است، گیربکس در تمامی خودرو ها وجود دارد و بدون آن نمی‌توان خودرو را به حرکت در آورد، در سال‌های اخیر ساختار گیربکس در خودرو تغییرات زیادی داشته است، در حال حاضر اغلب خودرو ها دارای گیربکس‌اتوماتیک هستند، استفاده از گیربکس‌اتوماتیک سبب روان‌تر شدن رانندگی می‌شود و کنترل خودرو را برای رانندگان راحت‌تر می‌کند.
گیربکس‌اتوماتیک مانند گیربکس‌های دستی و سایر بخش‌ها در خودرو در معرض خرابی و آسیب‌دیدگی قرار دارد به همین دلیل باید مرتب بررسی شود، خرابی‌های گیربکس می‌توانند سبب خراب‌شدن موتور خودرو نیز شوند، تعمیر گیربکس‌اتوماتیک از موارد مهم در نگهداری خودرو است. توجه به تعمیر به‌موقع آن نقش زیادی در کارکرد و افزایش طول عمر مفید خودرو دارد. گیربکس‌های اتوماتیک در مقایسه با گیربکس‌های دنده‌ای حساس‌تر هستند به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که نسبت به تعمیر یا تعویض گیربکس اتومات حساسیت بیشتری به خرج دهید.
عدم توجه به گیربکس‌اتوماتیک و خرابی‌های آن سبب می‌شود که میزان استهلاک خودرو بالا برود این امر در نهایت سبب ایجاد مشکلاتی مانند تقه زدن، تعویض‌نشدن دنده و گاز هرز خوردن در خودرو می‌شود. برای تعمیر گیربکس‌اتوماتیک باید به یک متخصص در این زمینه مراجعه کنید تا با برخورداری از دانش و تجربه کافی در این زمینه نسبت به تعمیر یا تعویض گیربکس اقدام کند. تعمیرگاه گیربکس پرشین در راستای کسب رضایت مشتریان گام‌های مهمی برداشته است، شما می‌توانید با مراجعه  به این مرکز گیربکس اتومات خود را به شکل مطلوب و با پشتیبانی کامل تعمیر کنید.
تعمیر گیربکس جک

تعمیر گیربکس خودروهای چینی

در حال حاضر در ایران‌خودروهای چینی جایگاه ویژه‌ای در بازار ایران دارند، جک یکی از خودرو های پر طرف‌دار در ایران است،  خودروهایی مانند آریزو، جک S۵، تیگو، برلیانس، جیلی، ام وی ام، بسترن و لیفان را از نمونه های پرطرف‌دار خودرو های چینی در بین ایرانیان هستند. گیربکس‌اتوماتیک خودروهای چینی از ساختاری هیدرومکانیک برخوردار هستند و از طریق ایجاد جریان روغن به گیربکس سبب افزایش قدرت موتور در خودرو می‌شوند. گیربکس‌ اتوماتیک جک در مقایسه با خودرو های موجود در بازار کیفیت خوب و قابل‌قبولی دارد؛ اما از خرابی در امان نیست و مانند تمامی گیربکس‌های اتوماتیک در خودرو های چینی و حتی اروپایی به تعمیر و بررسی نیاز دارد. گیربکس جک باید در فواصل زمانی تعیین شده در دفترچه راهنمای خودرو بررسی و سرویس شود تا هر خطا در گیربکس خودرو به‌سرعت شناسایی و رفع شود و جلوی خرابی‌های وسیع خودرو گرفته شود.
همین امر سبب شده است تا رانندگان نسبت به تعمیر گیربکس اتومات چینی حساسیت بیشتری به خرج دهند، در زبان ساده‌تر گیربکس به سرنشین خودرو کمک می‌کند تا سرعت خودرو را کنترل کنند و از بسیاری از تصادفات در زمان رانندگی پیشگیری کند. تعمیر گیربکس‌اتوماتیک به همین دلیل در تمامی خودرو ها اهمیت دارد، بهتر است که انجام این کار را به دست متخصصین بسپارید تا از این طریق از خرابی زودهنگام گیربکس و سایر لوازم‌یدکی مرتبط با آن پیشگیری کنید و در هزینه‌های تعمیر خودرو صرفه‌جویی کنید.

تعمیر گیربکس جک S۵

جک S۵ یکی از خودروهای چینی است. یکی از خدمات تخصصی تعمیرگاه گیربکس پرشین تعمیر گیربکس جک S5 در مدل‌های مختلف است، اغلب کارشناسان مهم‌ترین علت خرابی گیربکس اتومات جک S۵   را در تعویض دیرهنگام روغن گیربکس می‌دانند. این امر سبب می‌شود تا قطعات داخلی گیربکس دچار خرابی گردند و خسارت‌های سنگینی به آن وارد شود.
از مشکلات رایج جک S۵  که سبب تعمیر گیربکس جک S۵ می‌شود می‌توانیم  به تقه زدن گیربکس اتومات اشاره کنیم. مهم‌ترین علت بروز این مشکل خرابی سوپاپ جعبه‌دنده، تنظیم نبودن فشار روغن و شل‌شدن اتصالات است، در مواردی مشاهده شده است که بروز مشکلات برقی نیز سبب تقه زدن گیربکس جک S۵  می‌گردد. برای تشخیص دقیق علت خرابی گیربکس آریزو و تعمیر آن به تعمیرگاه معتبر مراجعه کنید. تعمیر گیربکس جک نیز مانند سایر خودروهای چینی به مهارت و تخصص ویژه‌ای نیازمند است و برای تعمیر آن می بایست از قطعات اصلی این خودرو استفاده شود.
 

مشکلات رایج گیربکس خودروهای چینی چیست؟

از مشکلات رایج گیربکس خودروهای چینی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
تقه زدن: مهم‌ترین اشکالات گیربکس این خودروها تقه زدن است که در اغلب خودرو ها ایجاد می‌شود. علت بروز این مشکل را ایرادات برقی، خرابی یا پارگی در دسته‌موتور است.
زوزه‌کشیدن: در زمان رانندگی ممکن است که با صدای زوزه‌کشیدن گیربکس مواجه شوید، مهم‌ترین علت بروز این امر خرابی دنده‌های سیاره‌ای و دیفرانسیل است.
خلاص‌شدن: خلاص‌شدن گیربکس‌اتوماتیک از مشکلات رایجی است که برای صاحبان این خودروها اتفاق می‌افتد. این مشکل ممکن است که به علت بریده شدن دنده اویل پمپ، هرز شدن پلوس یا خرابی چرخ‌دنده‌های داخلی گیربکس رخ دهد.
گاز هرز خوردن: زمانی که روغن کافی به پشت کاسه کلاچ‌ها نرسد یا صفحه کلاچ‌ها دچار خرابی شوند، امکان گاز هرز خوردن در گیربکس وجود دارد.
تعمیر گیربکس جک

دلایل خرابی گیربکس‌اتوماتیک جک

برای تعمیر گیربکس اتومات جک j7 بهتر است در ابتدا با دلایل بروز این خرابی‌ها آشنا شوید. این نمونه از گیربکس‌ها به دلایل مختلفی دچار خراب می‌شوند که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:
استفاده نادرست از گیربکس
در برخی از موارد راننده، دنده‌ خودرو را ناگهانی تغییر می‌دهد یا این که در حالت حرکت برای تعویض دنده اقدام می‌کند. در این شرایط احتمال بروز این مشکل به‌شدت افزایش پیدا می‌کند در این صورت باید یک تعمیرگاه مناسب را انتخاب کنید تا از خدمات تخصصی و باکیفیت آن بهره‌مند شوید.
عدم تعویض به‌موقع روغن گیربکس
اگر روغن موجود در این سیستم به‌موقع تعویض نشود، رسوباتی در آن ایجاد می‌شود. این امر در نهایت سبب فرسایش قطعات می‌گردد و کاهش طول عمر مفید گیربکس را به‌ دنبال دارد؛ به همین دلیل باید هرچه سریع‌تر برای تعویض روغن اقدام کنید تا از بروز مشکلات بیش‌تر جلوگیری کنید.
خرابی قطعات داخلی
گاهی اوقات دیسک‌های کلاچ، شافت‌ها، چرخ‌دنده و بلبرینگ‌ها دچار مشکل شده و باعث بروز این مشکل می‌شوند. در این شرایط باید برای تعویض یا تعمیر این قطعات اقدام کنید.
نشت روغن
از دیر دلایل بروز این مشکل نشت روغن است. اگر سطح روغن کاهش یابد، اصطکاک افزایش‌یافته و گرمای بیش‌تری در سیستم تولید می‌شود. این امر در نهایت سبب بروز این مشکلات می‌شود.
عوامل خارجی
در برخی از موارد تصادفات، آب‌گرفتگی یا ضربات اضافی به خودرو، سبب بروز خرابی گیربکس جک می‌شوند. در چنین شرایطی بهترین کار آن است که برای تعمیر تخصصی گیربکس جک j7 اقدام کنید. توجه کنید که این کار کاملاً تخصصی است و باید توسط یک نیروی تعمیرکار مناسب انجام شود.

تعمیر گیربکس‌اتوماتیک به‌صورت حرفه‌ای

سرویس گیربکس‌اتوماتیک باید به‌صورت دوره‌ای انجام‌گرفته شود و مدت‌زمان این سرویس نیز به پیشنهاد شرکت سازنده خودرو بستگی دارد. تعویض روغن و سرویس دوره‌ای گیربکس به شما کمک می‌کند تا میزان طول عمر قطعات گیربکس را ارتقا ببخشید. در حالت کلی بهترین زمان برای انجام این کار وقتی است که کارکرد کیلومتر خودرو در بازه ۲۰۰۰۰-۴۵۰۰۰ است؛ اما برای هر خودرو این بازه بر اساس میزان کارکرد خودرو و نوع خودرو ممکن است متغیر باشد.
تعمیر گیربکس جک

تعمیر گیربکس‌اتوماتیک در تهران

عدم توجه به تعمیر به‌موقع گیربکس‌اتوماتیک به‌مرورزمان سبب خرابی‌های جبران‌ناپذیر در قطعات گیربکس می‌شود. برای پیشگیری از این امر پیشنهاد می‌کنیم که به مرکز معتبر برای تعمیر یا تعویض گیربکس مراجعه کنید. از مهم‌ترین خدمات تعمیرگاه گیربکس پرشین می‌توانیم به‌ ۱۲ ماه گارانتی گیربکس و قطعات، مشاوره و عیب‌یابی رایگان و خودرو بر رایگان اشاره کنیم.
برای دریافت بهترین خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک و دستی با کارشناسان ما تماس بگیرید:
میلاد کورد: 09129098950
https://persian-gearbox.com/?p=2000
https://jahannews.com/vdcfeydc0w6dc0a.igiw.html
jahannews.com/vdcfeydc0w6dc0a.igiw.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *