شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

پرونده شکایت امباپه علیه پاریس روی میز قاضی

شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب: 846792
ستاره فرانسوی برای پایان دادن به وضعیتش در پاریس به دادگاه شکایت می‌کند.
پرونده شکایت امباپه علیه پاریس روی میز قاضی
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن امروز اولین بازی خود را در فصل جدید لیگ فرانسه انجام می‌دهد و نام امباپه طبق تهدیدهای الخلیفی از لیست تیم خارج شد و خبری از این ستاره نیست.

نشریه «لو پاریزین» فرانسه خبر داد خانواده کیلیان امباپه منتظر هستند تا موضع باشگاه در دو بازی آینده پاریس تغییر می کند یا خیر. در صورت کنار گذاشتن مجدد امباپه، خانواده این ستاره تصمیم دارند به دادگاه شکایت کنند.

طبق قوانین فوتبالی هیچ باشگاهی نمی تواند بدون دلیل توجیه کننده بازیکنش را از لیست خط بزند و یا نیمکت نشین کند. پاریسی ها به خاطر توافق پنهانی امباپه با رئال برای انتقال به این باشگاه در تابستان آینده به صورت رایگان عصبانی هستند.


ناصر الخلیفی پیش از آغاز لیگ پیش روی امباپه دو راه گذاشت. اولین پیشنهاد تمدید قراردادش با بند آزادسازی 200 میلیون یورویی برای سال آینده بود تا بتواند به رئال برود.

دومین راه ترک فوری پاریس بود تا الان بتواند با فروش این بازیکن مبلغ 220 میلیون یورو کسب کند. اما امباپه هیچکدام نپذیرفت و می خواهد با ماندن در پاریس فصل آینده رایگان راهی رئال شود.

از طرفی رئال مادرید هم تاکنون هیچ اقدام رسمی برای جذب امباپه نکرده است و از بیرون تنها نظاره گر این جنگ در باشگاه فرانسوی است.
https://jahannews.com/vdcdn90jxyt0o56.2a2y.html
jahannews.com/vdcdn90jxyt0o56.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *