شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

تهدید پاریس به نابودی فوتبال امباپه؟!

چهارشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 844277
باشگاه پاری سن ژرمن اولتیماتوم آخر خود را به امباپه داد.
تهدید پاریس به نابودی فوتبال امباپه؟!
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، رسانه های اروپا پیش از این اعلام کرده بودند ناصر الخلیفی مالک باشگاه پاری سن ژرمن قرار بود در تمرینات روز گذشته با کیلیان امباپه جلسه برگزار کند و سرنوشتش را تعیین کند.

اما طبق گزارش نشریه «اکیپ» فرانسه ناصر الخلیفی در تمرینات انریکه حاضر شده اما جلسه ای با امباپه برگزار نکرده و برخورد سردی با این مهاجم فرانسوی داشته است.

اولتیماتوم باشگاه پاری سن ژرمن برای ستاره فرانسوی آغاز شده و امباپه 10 روز زمان دارد تا تصمیم نهایی اش را بگیرد.


گزینه اول پذیرفتن تمدید قرارداد است تا بتواند در سال 2024 با مبلغ 200 میلیون یورو به رئال برود. گزینه دوم گرفتن تصمیم به جدایی تا پاریس بتواند در یک ماه پیش رو با فروش این بازیکن درآمدزایی بزرگی داشته باشد.

امباپه اصرار دارد نمی‌خواهد قراردادش را تمدید کند و سال آینده به صورت رایگان از تیم راهی رئال شود ولی باشگاه پاریسی به هیچ وجه این ضرر بزرگ اقتصادی را قبول نمی‌کند.

همچنین نشریه «اتلتیک» انگلیس در این زمینه خبر داد باشگاه پاری سن ژرمن از هر ابزار استفاده خواهد تا امباپه تسلیم خواسته های باشگاه شود حتی نیمکت نشینی امباپه در فصل آینده که یکی از گزینه های اصلی فشار به این بازیکن است.

نیمکت نشینی یک فصل بهترین بازیکن دنیا به منزله نابودی این بازیکن به شمار می آید.
https://jahannews.com/vdcjaxeoauqex8z.fsfu.html
jahannews.com/vdcjaxeoauqex8z.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *