شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

امباپه بدون کمک رئال برنده جنگ با پاریس شد!

چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 846426
نشریه مادریدی از پیروزی ستاره فرانسوی علیه باشگاه پاریسی خبر داد.
امباپه بدون کمک رئال برنده جنگ با پاریس شد!
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، داستان جنگ کیلیان امباپه با باشگاه پاری سن ژرمن این روزها به سوژه اول رسانه‌های ورزشی دنیا تبدیل شده است. ستاره فرانسوی همچنان اصرار دارد قراردادش را تمدید نکند و بعد از یک فصل بدون پرداخت پولی به صورت رایگان راهی رئال شود.

اما ناصر الخلیفی مالک قطری باشگاه پاریس با تمام ابزار در حال فشار روی ستاره فرانسوی است تا بتواند قراردادش را تمدید کند یا او را مجبور به ترک پاریس در یک ماه آینده کند.

 
نشریه «مارکا» اسپانیا در جدیدترین خبر اعلام کرد پاریس با وجود کنار گذاشتن امباپه از تمرینات گروهی در صدد خط زدن نامش از لیست تیم برای فصل جدید است تا او را نیمکت نشین کند با این حال اما نتوانست فشار را روی بازیکن بیاورد.

مدیران پاریس در این جنگ علیه امباپه به نظر می رسد عقب نشینی کردند و اکنون در تماس با مادر امباپه درخواست کردند تا جلسه ای برگزار کنند و برای جدایی زودهنگامش به توافق برسند.

الخلیفی با وجود تهدیدهای زیاد علیه امباپه اما در نهایت نتوانست این بازیکن را راضی کند تا قراردادش را تمدید کند. تنها راه پیش روی پاریس برای خروج از بحران امباپه صدور رضایت نامه اش است.
https://jahannews.com/vdchi-n6-23nkkd.tft2.html
jahannews.com/vdchi-n6-23nkkd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *