سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۱

ایراد اصلی تیم ملی فوتبال چیست؟

شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۰۶
کد مطلب: 778912
بازیکن پیشین تیم ملی معتقد است که با وجود نتایج خوبی که تیم ملی کسب کرده، ضعف‌هایی وجود دارد که برای بازی‌های آینده باید برطرف شوند.
ایراد اصلی تیم ملی فوتبال چیست؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، شاهرخ بیانی در خصوص حضورش به عنوان مربی در کادرفنی نساجی اظهار داشت: بازی دوستانه مقابل سپاهان نخستین باری بود که به عنوان مربی در نساجی حضور داشتم. یک بازی خوب انجام دادیم و بازیکنان هم به خوبی توانستند دستورات تاکتیکی کادرفنی را انجام دهند. سپاهان تیم بسیار خوبی است که در لیگ جزو مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه نساجی می‌تواند نتایج فصل گذشته را جبران کند ادامه داد: نساجی بازیکنان جوان خوبی دارد که در کنار چند بازیکن باتجربه ترکیب متعادلی شکل گرفته است. در فصل جدید می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. فصل آماده‌سازی مناسبی سپری کردیم و نساجی با جوانانش آینده خوبی خواهد داشت. 


بیانی در خصوص اینکه بعد از چند سال دوباره در فوتبال حضور پیدا کرده است، عنوان کرد: در این چند سال از فوتبال دور نبودم و کم و بیش در جریان اتفاقات فوتبال ایران قرار داشتم. در حال حاضر در فوتبال ما پول زیادی وارد شده و مسائل مالی حرف اول را می‌زند. جوانان خوبی در تیم‌ها بازی می‌کنند که آینده درخشانی خواهند داشت، اما همچنان فوتبال ما از فقر امکانات رنج می‌برد و مشکلات زیرساختی هنوز وجود دارد. تیم‌های بزرگ ما هنوز به دنبال زمین تمرین می‌گردند و از کوچکترین امکانات بی‌بهره هستند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال در ادامه در خصوص نتایج شاگردان اسکوچیچ در مقدماتی جام جهانی خاطرنشان کرد: تیم ملی در نتیجه‌گیری خیلی خوب عمل کرده و توانستیم از روز اول صدرنشینی‌مان را حفظ کنیم، ولی ضعف‌های تیم را هم باید ببینیم و برطرف کنیم. ایراد اصلی تیم ملی این است که در وسط زمین یک پلی‌میکر مثل علی کریمی یا حتی جواد نکونام نداریم. در حال حاضر بازیکنان خوبی مثل قدوس، ترابی، قایدی و ... در ترکیب تیم ملی حضور دارند اما هنوز نتوانسته‌ایم به هماهنگی و هارمونی برسیم. ساختار دفاعی تیم ملی هم مشکل دارد که این ضعف را مقابل کره دیدیم که منجر به دریافت گل شد. از لحاظ بازیکن شرایط بسیار خوبی داشته و لژیونرهای زیادی داریم که در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند و باید برای بازی‌های آینده ضعف‌ها را برطرف کنیم.

وی در خصوص انتقاداتی که از اسکوچیچ صورت می‌گیرد، تصریح کرد: در حال حاضر نتایج تیم ملی خوب است و همه از کادرفنی تا بازیکنان کارشان را به خوبی انجام دادند، اگر هم انتقادی صورت می‌گیرد باید اصولی و فنی باشد. اگر بخواهیم بازی با کره را بررسی کنیم این سؤال مطرح می‌شود که چرا اسکوچیچ دیر تعویض کرد. بازیکنان خوبی روی نیمکت داریم مثل سامان قدوس، مهدی ترابی، مهدی قایدی و کریم انصاری‌فرد که هر کدام می‌توانند خون تازه‌ای به تیم ملی تزریق کنند. انصاری‌فرد که یکی از کاپیتان‌های تیم ملی هم محسوب می‌شود نمونه یک بازیکن با انرژی و حرفه‌ای است که حتی اگر 5 دقیقه هم به زمین بیاید با تمام توانش برای موفقیت تیم تلاش می‌کند. تیم ملی می‌تواند از تمام داشته‌هایش به بهترین شکل استفاده کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایراد اصلی تیم نداشتن یک سرمربی با دانش وتخصص است.