شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۱

اسکوچیچ: با یک برد دیگر تاریخ ساز می‌شوم

شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 776391
اعتماد طرفداران را احساس می‌کنم و این باعث می‌شود انرژی و خوش‌بینی خوبی به من وارد شود.
اسکوچیچ: با یک برد دیگر تاریخ ساز می‌شوم
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال کشورمان با سایت vrisak کرواسی درباره شرایط خودش در تیم ملی ایران به نکته های جالبی اشاره کرده است:

*من از اوضاع به خصوص اگر شرایطی را که هنگام بر عهده گرفتن هدایت ایران در نظر بگیرم، راضی هستم. دو شکست باعث ایجاد فشار بی‌سابقه‌ای شد، ما اجازه نداشتیم حتی یک امتیاز را از دست بدهیم و تمام تمرکز ما روی کسب صعود در بحرین قرار گرفت که ایران هرگز در آنجا سابقه نداشت بحرین را ببرد و مقابل عراق که ما چند سالی بود که نتوانسته بودیم نتایج خوبی بگیریم.

*یک ملت ۸۰ میلیونی و تعداد زیادی بازیکنان خوب داریم. فشار؟ شما حتی نمی‌توانید تصور کنید. از رسانه‌ها، عموم مردم تا طرفداران. هرکسی نظر خودش را دارد و کار در چنین شرایطی واقعا سخت است اما من عاشق چالش‌ها هستم. تمام دوران حرفه‌ای من یک چالش بود و می‌دانستم چه چیزی در انتظار من است. من با آن مشکلی ندارم.

*من فکر می‌کنم با این بازی‌ها اعتماد عمومی را جلب کردم. نتیجه گیری در فوتبال خیلی پیچیده است. امروز هستی، فردا نیستی. به همین دلیل است که من حداکثر به هدف متعهد هستم. در حال حاضر شرایط آسان‌تر است زیرا ما وارد دوره خوبی شده‌ایم، هیچ شک و تردیدی در ابتدا وجود نداشت، مخصوصاً از آنجا که من به موقعیتی می‌رسم که ویلموتس و کی‌روش قبل از من داشتند.

*اعتماد طرفداران را احساس می‌کنم و این باعث می‌شود انرژی و خوش‌بینی خوبی به من وارد شود. همچنین یک برد دیگر فاصله دارم تا رکورد تعداد بردهای متوالی در تاریخ تیم ملی فوتبال ایران را به دست بیاورم.

*بدترین اتفاقی که ممکن است برای ما رخ دهد این است که فکر کنیم همه چیز تمام شده زیرا ما خوب شروع کردیم. حداکثر امتیاز را داریم، جدیت در رویکرد و جشن فقط در زمانی که صعود تضمین شد باید رخ دهد. تا آن زمان، ما باید ۱۰۰ درصد تلاش کنیم. من بازیکنان باتجربه و شخصیت‌های حرفه ای دارم، بنابراین برای من نیز راحت‌تر است.

*صادق محرمی برای من بازیکن فوق العاده مهمی است. من واقعاً فکر می‌کنم او برای دینامو کیفیت دارد اما با مصدومیت کمی مشکل داشت. اکنون همه چیز خوب است و من معتقدم که او به زودی هر آن چه را که در مورد او می‌دانم نشان می دهد. ایرانیان از نظر ژنتیکی از نظر فیزیکی بسیار برتر هستند. جای تعجب نیست که آنها در ورزش‌هایی مانند وزنه برداری و کشتی عالی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این اسکوچیچ هیچگونه علم ودانش بالاتر از مربیان داخلی ندارد چرا داشته های وطنی خود را نمیبینیم