جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اسکوچیچ: با بازیکنان بزرگی به مصاف امارات آمده‌ایم

پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 778146
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید تیمش با دو مشکل به مصاف امارات رسیده و البته تاکید دارد که این دو مشکل بهانه‌های او برای نتیجه نگرفتن نیستند.
اسکوچیچ: با بازیکنان بزرگی به مصاف امارات آمده‌ایم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تابناک، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران که روز آینده باید تیمش را در سومین نبرد مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 مقابل امارات به زمین بفرستد، در نشست خبری این مسابقه حرف‌هایش را با اشاره به دوران حضورش در فوتبال امارات آغاز کرد و گفت: از این فرصت استفاده می کنم و به همه وقت بخیر می‌گویم، چرا که من آخرین سال‌های دوره حرفه‌ای بازیگری را در امارات سپری کردم و به دوستانم از همینجا سلام می کنم.

او سپس در مورد بازی حرف زد و با اشاره به دو مشکلی که پیش از مسابقه پیش روی تیم ملی فوتبال ایران قرار دارد، توضیح داد: قبل از بازی اول اصولا مشکلات زیادی وجود دارد و بازیکنانی که لژیونر هستند، با تفاوت زمانی به ما اضافه می‌شوند و زمان خیلی محدودی برای هماهنگی و آمادگی با ما دارند. آن‌ها پروازهای مستقیم بعد از بازی‌هایشان داشته‌اند و مشکل دیگری که داریم اینکه بازیکنان لیگ داخلی ایران هنوز لیگشان شروع نشده و آمادگی صد در صد ندارند. البته هیچ یک از این‌ها بهانه نیست و ما تمام کارهای لازم را انجام داده‌ایم و برای بازی فردا آماده‌ایم.

بخش بعدی صحبت‌های اسکوچیچ در رابطه با شرایط تیم ملی امارات بود و در این مورد اضافه کرد: امارات هم تیم بسیار خوبی است. سازماندهی بسیار خوب و مربی بسیار خوبی دارد، اما ما امیدواریم نتیجه لازم را در بازی فردا بگیریم و جدا از آن بتوانیم بازی خیلی خوبی به نمایش بگذاریم.

در ادامه اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به اولین سوال که در رابطه با شش امتیازی بودن ایران و بدون امتیاز بودن امارات بود و اینکه با توجه به شرایط امارات برای گرفتن سه امتیاز می‌آید و آیا می‌تواند تیم ملی ایران را اذیت کند، گفت: من نظر متفاوتی دارم.

ما به 6 امتیازی که قبلا گرفتیم، کاری نداریم و تمرکزمان روی بازی فردا است. به نتیجه قبلی تیم امارات هم کاری نداریم. می دانیم که تیم خوب و با کیفیتی هستند و با تمام توانمان در بازی فردا حاضر می‌شویم تا نتیجه خوبی بگیریم.

سوال بعدی از اسکوچیچ در رابطه با صحبت‌های سرمربی امارات در رابطه با مصدومیت چند بازیکن این تیم بود و اینکه با توجه به دیر اضافه شدن بازیکنان لژیونر تیم ملی ایران، شرایط را چطور ارزیابی می‌کند؟ اسکوچیچ در واکنش به این سوال با شوخی و خنده بیان کرد: اگر اطلاعاتی دارید، خوشحال می‌شوم اسم بازیکنان غایب امارات را به من بگویید.

او در ادامه در پاسخ به سوال دوم بیان کرد: همیشه این شرایط پیش می‌آید که بازیکنی غایب باشد و تیم با شرایط صد در صدی در زمین ظاهر نشود، ولی هر تیمی در زمین حاضر می شود، مسلما در آن شرایط بهترین تیم آن کشور بوده است. درست است که بازیکنانمان دیر اضافه شده‌اند و وقت ریکاوری کمی داشتند، اما من افتخار می کنم که بازیکنان تاثیرگذاری در سطح اول اروپا داریم که می‌توانند به ما کمک کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *