شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۱۴
محسن رضایی:

۱۵۰ نفر سرمایه مردم را ‌در بورس به یغما بردند

شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب: 754673
امروز باید با مدیریت جهادی در عرصه اقتصاد ورود کنیم تا ریشه تبعیض و فساد از میان برداشته شود؛ نظام اقتصادی کشور به‌ویژه بیمه و بانک باید در خدمت تولید قرار گیرند.
۱۵۰ نفر سرمایه مردم را ‌در بورس به یغما بردند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، محسن رضایی شامگاه جمعه در دیدار با فرماندهان و فعالان سایبری سپاه خراسان رضوی با تبریک حلول ماه رجب و سالروز میلاد امام باقر(ع) اظهار داشت: امام محمد باقر(ع) همراه با فرزند برومندش امام صادق(ع) اولین نهضت علمی فراگیر را در جهان اسلام پایه‌گذاری کردند.

وی با اشاره به مختصات دهه پنجم انقلاب افزود: در این دهه، تهدیدها و فرصت‌ها با دهه‌های دوم، سوم و چهارم متفاوت است. برخی نظریه‌پردازان و حکمرانان غرب با هدف جلوگیری از ظهور تمدن نوین ایران اسلامی، مصمم‌اند که در هشت سال آینده نیز درگیری و رویارویی اقتصادی را با کشور ما ادامه دهند و ما متقابلاً باید تلاش کنیم که تحریم‌ها را خنثی یا کم‌اثر کنیم و با تشکیل ایران بزرگ اقتصادی، غرب را از تحریم ملت ایران پشیمان کنیم.

‌رضایی در پاسخ به نظرات کارشناسی فعالان سایبری که دیدگاه‌های کاربردی خود را جهت انتقال به شورای‌عالی فضای مجازی و مقام معظم رهبری به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه کردند، گفت: فضای مجازی نقش مهمی در رونق تولید، اقتصاد ملی و کارآفرینی فناورانه دارد همچنین رسیدن به سبک زندگی ایرانی اسلامی در فضای مجازی و مدیریت فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی بسیار مهم و حیاتی است. دشمنان ملت ایران بیشترین استفاده را از شبکه‌های اجتماعی انجام می‌دهند.

با هسته‌های پراکنده در آفند و پدافند سایبری نمی‌توانیم علیه شبکه‌های سازمان‌یافته ازجمله منافقینی که از آلبانی شایعه‌افکنی می‌کنند، و اسرائیل مقابله کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به آثار سوء غفلت از فضای مجازی گفت: امروز فضای مجازی بخش مهمی از اقتصاد کشور است و نقش مهم در نظام عرضه دارد و عامل مؤثر بر تحول فرایند تولید و قیمت‌گذاری کالا و خدمات است.

‌رضایی در ادامه سخنان خود، به بررسی تأثیر فضای مجازی بر قیمت‌گذاری غیرواقعی برخی سهام پرداخت و ضمن انتقاد از ارزان خریدن‌های سوداگرانه 150 نفر در ماه‌های ابتدای جهش بورس و ثروت بادآورده برخی شرکت‌ها و مؤسسات در مرداد و شهریور ماه که عملاً سرمایه مردم را در بورس به‌یغما بردند، از تلاش اقتصاددان‌های دلسوز کشور و انقلاب در تهیه و ارسال قریب الوقوع یک گزارش جامع از تخلفات این 150 نفر و رفتار سوداگرانه شرکت‌های مذکور خبر داد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای حل مشکلات اقتصادی در عرصه‌های گوناگون نیازمند عزم جدی و مدیریت قرارگاهی هستیم تا دیگر شاهد فقر، فساد و تبعیض نباشیم. با پیروزی انقلاب حاکمیت مردم بر سیاست محقق شد ولی هنوز بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری و بیمه‌ها آن‌چنان که باید در خدمت رونق تولید و منافع مردم نیستند و دهه پنجم انقلاب را باید به دهه زمینه‌سازی برای برقراری مردم‌سالاری اقتصادی و تثبیت حاکمیت مردم بر اقتصاد تبدیل کنیم و برای این تحول، نیازمند مشارکت گسترده و عمیق مردم در شناخت و دفاع از منافع ملی هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رر
Iran, Islamic Republic of
شما همه اش پس ازمرگ سهراب نسخه مي پيچيد!؟
France
آن موقع که برای تخریب دولت قبل در تبلیغات و مناظره ها هزاری میچرخاندی و عاملی شدی برای رای روحانی باید فکر اینجا را میکردی آقای همیشه کاندیدا!
United Kingdom
چرا صدا و سیما اینهمه تبلیغ میکرد؟؟!!
علی
Iran, Islamic Republic of
اینها همان 4درصد هستند.
Iran, Islamic Republic of
چرا سازمان اطلاعات سپاه کار خاوری و سایر مفسدان اقتصادی رو که با سواستفاده از روابط دیپلماتیک ایران و کانادا به این کشور فرار می کنند را تمام نمی کند تا درس عبرتی برای کسانی باشد که به فکر فرار از کشورند….
محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
لطفا لیست این عزیزان دزد را به قوه قضائیه ارسال کنید تا جلوی بزرگترین دزدی تاریخ بشریت گرفته شود
Iran, Islamic Republic of
عجب کشفی!
مک 150 نفر؟
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگی به فکر منافع مردم هستی،فقط بگو سرمایه شخصی ات چقدر است؟؟؟
باتشکر
Iran, Islamic Republic of
جناب سردار فقط در بهبود انتخابات
یادی مردم میکنید همیشه سه سال
میریدی تولاک خودتان همین که انتخابات نزدیک میشود بفکر مردم میفتین انشالا که خیره .
حاج زنبور عسل
Iran, Islamic Republic of
......
جناب رضایی سری قبل هم در جواب شما گفتم عجیب است که کسی از کاندیدها به ریشه مشکلات ودرد اصلی کشور هیچ‌اشاره ای نمی کنید
Iran, Islamic Republic of
..........
Iran, Islamic Republic of
قضیه شما، مثه اون بنده خدایی نشه که همش می گفت: بگم بگم.
شما و امثال شما چکار برای مردم کردید!!
ما هم می دانیم چه کسانی پشت پرده بورس هستند!!!
داریوش
Iran, Islamic Republic of
خب چرا اسامی این ۱۵۰ نفر یا موسسه را به قوه قضائیه نمی دهید تا سرمایه مردم به بورس برگردانند و اعتماد مردم به بورس حلب شود