سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

ارزش پالایشی یکم در اولین روز بهمن ماه +جدول

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب: 751945
امروز ۱ بهمن ۹۹ در ادامه روند خوب پالایشی یکم که از روز گذشته آغاز شده بود، قیمت این نماد توانست با عملکرد خوب پالایشی‌ها ۱۰ درصد دیگر رشد کند.
ارزش پالایشی یکم چقدر شد؟
به گزارش جهان نيوز، از روز گذشته بود که روند صعودی پالایشی یکم بعد از کلی انتقاد به عملکرد ضعیف آن آغاز شد و این روند صعودی امروز ۱ بهمن ۹۹ با عملکرد خوب نماد‌های پالایشی ادامه یافت.  

امروز شپنا، شتران، شبندر و شبریز چهار نمادی که سهام آن‌ها در صندوق پالایشی یکم حضور دارد، همه در صف خرید قفل بودند. شپنا و شتران توانستند در بین ۷ نماد با برترین تقاضا قرار بگیرند. 

ارزش پالایشی یکم ۱ بهمن ۹۹
امروز چهارشنبه ۱ بهمن ۹۹ قیمت پایانی هر واحد از پالایشی یکم با رشد ۹.۹۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته به ۶ هزار و ۱۵۶ تومان رسید تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۷۸ هزار افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم نیز با افزایش ۹.۹۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۱۵۶ تومان افزایش یافت.

این رشد در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

با احتساب معاملات امروز، ضرر پالایشی یکمی‌ها به ۳۸ درصد رسید.


مرجع : نبض بورس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *