يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

زنجیرچرخ های پلیمری نسل جدید زنجیرچرخ، نصب آسان و سریع، مقاوم مثل آهن

دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 749645
زنجیرچرخ های پلیمری نسل جدید زنجیرچرخ
در فصل زمستان همه ما نیازمند زنجیر چرخ هستیم. حتی برای احتیاط هم که شده باید آن را در صندوق ماشین داشته باشیم. زنجیر چرخ‌هایی که تا به حال از آن‌ها استفاده می‌کردیم فلزی بودند و به همین دلیل شما از نصب و استفاده از آن‌ها گریزان هستید. اما اینبار با کمک زنجیر چرخ‌های پلیمری می‌توان این مشکل را برطرف کرده و خیلی راحت در فصل زمستان به رانندگی در جاده‌ها ادامه داد.

زنجیرچرخ های پلیمری نسل جدید زنجیرچرخ

وقتی درباره روزهای برفی و یخی حرف می‌زنیم اولین چیزی که یک راننده به ذهنش می‌رسد، زنجیر چرخ است. برخی از این وسیله گریزان هستند و سعی می‌کنند در چنین روزهایی نه رانندگی کنند و نه مسافرتی بروند. اما برخی دیگر مجبورند رانندگی کنند، پس باید حتما از این وسیله استفاده کنند. درباره زنجیر چرخ چقدر اطلاعات دارید؟ به نظر شما از چه نوعی باید استفاده کرد؟ امروز می‌خواهیم درباره زنجیر چرخ، وظیفه آن، انواع آن و … صحبت کنیم. اگر راننده جاده هستید، بهتر است این مقاله را حتما مطالعه کنید زیرا برایتان راهکار شگفت انگیزی داریم.
 
زنجیر چرخ پلیمری:
 
معمولا به این نوع زنجیر چرخ ژله‌ای نیز می‌گویند. شاید برایتان سوال باشد که مگر این نوع جایگزین زنجیر چرخ فلزی خواهد شد؟ مسلما فکر می‌کنید مقاومت فلز بیشتر از پلیمر است اما اینگونه نیست. با کمک زنجیر چرخ‌های پلیمری دیگر دردسر بستن زنجیر چرخ فلزی را نخواهید داشت. این نوع زنجیر چرخ خیلی راحت در عمق زیاد برف فرو رفته و اصطکاکی که ایجاد می‌کند، مانع کاملی بر لیز خوردن ماشین شما خواهد شد. این نوع زنجیر چرخ در انواع مختلف موجود بوده و بستن آن خیلی راحت است.
 

قابلیت نصب آسان توسط بانوان بدون نیاز به جک

نسل جدید زنجیرچرخ با تکنولوژی نانو پلیمر

زنجیرچرخ های نانو پلیمری یخران رایا:

 
با استفاده از زنجیر چرخ‌های پلیمری یا پلی یورتان یا نانو پلیمری کار خود را راحت کنید.
خیلی آسان و در زمانی کوتاه بدون آنکه به دست و کمر خود آسیب وارد کنید و در سرمای شدید و برف ماندگار شوید، زنجیر چرخ پلیمری را روی چرخ‌های خود نصب کرده و به رانندگی لذت بخش بدون هیچ هراس و نگرانی، ادامه دهید! این نوع زنجیر چرخ یک نوع کمربندی آسان است که خیلی راحت و بدون آسیب به جلوبندی ماشین، روی چرخ‌ نصب می‌شود.
 

مزایای استفاده از زنجیر چرخ‌ های پلیمری

اگر بخواهیم از مزایای استفاده از این زنجیر چرخ بگوییم، مطمئنا تصمیم می‌گیرید همین حالا برای زمستان خود آن را تهیه کنید:
  • بدون نیاز به جک می‌توان آن را خیلی راحت نصب کرد.

    به جلوبندی و سیستم ABS خودرو آسیب نمی‌رساند.

    به لاستیک و رینگ ماشین آسیب نمی‌رساند.

    در برابر سایش مقاوم است زیرا ماده پلی یورتان در خود دارد.

    برای هدایت آب و برف موجود در جاده، شیارهای عمیق و پهنی دارد.

    در سرعت بالا می‌توان حداقل صدا را داشت و راحت به رانندگی خود ادامه داد.

    در هنگام ترمز گرفتن مشکلی وجود نخواهد داشت.

    برای رانندگان خانم گزینه راحت و مناسبی است.

    گارانتی یک ساله دارد.
خرید زنجیر چرخ
اگر همین حالا تصمیم گرفتید این نوع زنجیر چرخ را تهیه کنید، لزومی ندارد به سمت فروشگاه‌ها بروید. در منزل خود بنشینید و به کمک رایا مارکت به نشانی www.rayamarket.ir زنجیر چرخ نانو پلیمری مخصوص خودروی خود را سفارش دهید.

شما می توانید تمامی اطلاعات مربوط به زنجیر چرخ را در این فروشگاه اینترنتی مشاهده کنید و سپس تصمیم به خرید بگیرید.

همچنین می توانید از طریق شماره تماس 02135079 اطلاعات لازم را کسب نمایید
نکته که باید بدانید، این است که با خرید این نوع زنجیر چرخ از رایا مارکت، می‌توانید از گارانتی یک ساله برخوردار شوید. یعنی تا مدت زمان یک سال هر اتفاقی برای زنجیرچرخ بیفتد رایا مارکت این مشکل را برای شما برطرف خواهد کرد.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *